اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بحرانی شدن شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری/ با مدیران متخلف برخورد می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بحرانی خواندن وضعیت استان از نظر شیوع ویروس کرونا گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی مطلوب نیست که در صورت عدم توجه با مدیران متخلف برخورد خواهد شد.

بحرانی شدن شیوع کرونا در چهارمحال و بختیاری/ با مدیران متخلف برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد جعفر مردانی ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در محل استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت استان چهارمحال و بختیاری از نظر شیوع ویروس کرونا بحرانی شده و لازم است نظارت‌ها تشدید و روزانه گزارشی از آن‌ها به دبیرخانه ستاد کرونا ارسال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با گلایه از عدم توجه برخی از مدیران به رعایت موارد بهداشتی گفت: متاسفانه در ادارات مسئله دورکاری و رعایت موارد بهداشتی به خوبی رعایت نمی‌شود که لازم است هرچه سریع‌تر گزارش دستگاه‌های متخلف به دبیرخانه ارسال و با مدیران بی‌توجه به رعایت موارد بهداشتی برخورد شود.

وی با اشاره به لزوم تشدید نظارت‌ها اضافه کرد: فعالیت گل‌فروشی‌ها و شیرینی فروشی‌ها به مدت یک هفته ممنوع است که در صورت تخلف واحد صنفی به سرعت پلمب خواهد شد.

مردانی تاکید کرد: عمده دلیل شیوع ویروس کرونا در استان برگزاری مراسمات خانوادگی است که باید به طور جدی با برگزارکنندگان این مراسم برخورد قضایی شده  و در صورت وصول خبری مبنی بر برگزاری سریعا نیروی انتظامی وارد عمل شود.

  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مصوبات ستاد کرونا لازم الاجرا است و در کل استان باید اجرا شود و فرمانداران موظف به پیگیری امورات بوده و باید با افرادی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد کنند.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول