اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وحدت نیروهای مسلح با انجام رژه مشترک در روز ارتش به نمایش گذاشته شد

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: در روز ۲۹ فروردین رژه مخصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران نیست و همیشه از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح سطح استان دعوت می‌کنیم که در رژه شرکت کنند، در واقع وحدت و انسجام نیروهای مسلح را به این شکل نشان می‌دهیم.

وحدت نیروهای مسلح با انجام رژه مشترک در روز ارتش به نمایش گذاشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیر محسن آذرافروز صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران با تبریک این روز و ماه رمضان اظهار داشت: بنا به فرمان امام خمینی (ره) در ۲۸ فروردین ماه سال ۵۸ مقرر شد که روز ۲۹ فروردین هر سال به نام روز نیروی زمینی و روز ارتش نامگذاری شود و دستور دادند که ارتش هر ساله در این ایام در شهرهای بزرگ به رژه بپردازد.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری افزود: این کار تا سال گذشته انجام می‌شد که به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا دستور دادند که رژه در داخل پادگان‌ها به صورت محدود انجام شود تا پروتکل‌های بهداشتی هم رعایت شود.

وی تصریح کرد: امسال نیز وضعیت کرونا پایدار نبود و باز هم دستور دادند که اقدام سال گذشته بار دیگر تکرار شود.

آذرافروز عنوان کرد: به طور کلی رژه یک نمایش قدرت است، ما که نمی‌خواهیم قدرت خود را به رخ مردم خودمان بکشیم بلکه می‌خواهیم قدرت خود را به رخ دشمنان بکشیم و دشمنان هم چه این رژه در بیرون و چه در داخل پادگان‌ها انجام شود، دستاوردها و اقتدار نیروهای مسلح ما را خواهند دید.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در روز ۲۹ فرودین رژه مخصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران نیست و همیشه از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح سطح استان دعوت می‌کنیم که در رژه شرکت کنند و در واقع وحدت و انسجام نیروهای مسلح را به این شکل نشان می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در پیامی که روز گذشته خطاب به ارتشیان صادر کردند باز هم روی این مسأله تأکید کردند که آمادگی خود را حفظ کنید و به هر جا که نیاز دیدید نقش‌آفرینی کنید.

آذرافروز گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه روی بحث آمادگی تأکید دارند، ارتش و نیروهای مسلح بدون آمادگی هیچ است، امروز به جرئت می‌گویم که نیروهای مسلح و ارتش ما در اوج آمادگی است اما هیچ‌گاه به این اوج آمادگی اکتفا نکرده و روزانه تمرین داریم تا توان رزمی خود حفظ و ارتقا دهیم.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول