اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تندروان: تا پای قرداد با شهرداری ارومیه رفتم/قهرمانی در این لیگ خیلی ارزشمند بود

سرمربی تیم والیبال سیرجان گفت: از تیم شهرداری ارومیه پیشنهاد خوبی داشتم تا نزدیک بستن قرداد هم با این تیم پیش رفتم ولی مسؤولان تیم سیرجان از من خواستند که تمدید کنم.

تندروان: تا پای قرداد با شهرداری ارومیه رفتم/قهرمانی در این لیگ خیلی ارزشمند بود

 محمدرضا تندروان سرمربی تیم والیبال سیرجان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در سیرجان در رابطه با قهرمانی تیمش گفت: ما بعد از بازی‌های اوایل فصل می‌دانستیم تیم منسجمی داریم. از هفته‌های میانی  در فصل اول امیدوار به حضور در جمع چهار تیم حتی فینال و قهرمانی بودیم و به‌همین شکل ادامه دادیم که در نهایت توانستیم به این نتیجه یعنی قهرمانی برسیم.

سرمربی تیم والیبال سیرجان ادامه داد: بازی نیمه نهایی که دو بازی‌مان را  ۳ بر صفر بردیم، خیلی شرایط برای ما امیدوارکننده بود ولی شاید همان دو بازی که سه بر صفر پیروز شدیم موجب شد که بازی اول فینال را به آن شکل از دست بدهیم ولی توانستیم ریکاوری خوبی کنیم و بازی دوم و سوم رو با برنامه و هدف خاصی که داشتیم، پیروز شدیم و توانستیم قهرمانی را به‌دست آوریم.

وی در رابطه با لیگ امسال نیز گفت: لیگ فوق‌العاده سختی بود به‌خاطر اینکه هم بحث بیماری کرونا بود و هم مدل تمرین کردن و نحوه برگزاری مسابقات متفاوت شده بود. من فکر می‌کنم قهرمان شدن در این لیگ خیلی ارزشمند بود.

تندروان درباره اینکه پس از قهرمانی از تیم دیگری پیشنهاد داشتید و ادامه حضورش در تیم سیرجان نیز گفت: از تیم شهرداری ارومیه پیشنهاد خوبی داشتم تا نزدیک بستن قرداد هم با این تیم پیش رفتم ولی مسؤولان تیم سیرجان از من خواستند  که تمدید کنم و من هم با مطالعاتی که کردم تصمیمم بر این شد که یک فصل دیگر هم در خدمت تیم سیرجان باشم و با توجه به اینکه تیم سیرجان در مسابقات باشگاه‌های آسیا حضور دارد در انتخابم تاثیر داشت و امیدوارم که حضورم در ادامه هم  مثمر ثمر باشد و  بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی  والیبال سیرجان به مسابقات باشگاه‌های آسیا نیز اشاره کرد و گفت: در این مسابقات تیم‌های قهرمان حضور دارند و بسیار مهم هستند و قطعا باید در صدد تقویت تیم باشیم و امیدوار هستیم آنجا هم بتوانیم بازی‌های زیبا ارائه کنیم و یک  نتیجه خوب هم بگیریم.

وی از حضور بازیکنان تیمش در تیم ملی گفت: تقریبا شاید همه بازیکنان تیم مستحق بودند که به تیم ملی دعوت شوند ولی با سلیقه سرمربی فقط آقای صابر کاظمی دعوت شد.

تندروان درباره حضورش در کادر فنی تیم ملی اظهار کرد: از من هم برای همکاری با تیم ملی دعوت شد و من هم  پاسخ مثبت دادم و افتخار می‌کنم که در کنار تیم ملی هستم تا به تیم ملی کشورم کمک کنم.

سرمربی تیم والیبال سیرجان در پایان ضمن تشکر از مسؤولان شهرستان به‌خاطر حمایت از تیم اظهار امیدواری کرد که مسؤولان شهر سیرجان بار دیگر در جهت حمایت همه‌جانبه از تیم والیبال همکاری کنند تا در مسابقات باشگاه‌های آسیا نیز نتیجه لازم را کسب کنیم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول