اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پیگیری حادثه بن_بروجن از طریق دادستانی کل کشور

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیگیری حادثه آتش زدن خودرو پیمانکار پروژه بن_بروجن گفت: دستگاه قضایی اصفهان قول پیگیری و برخورد با عاملان این حادثه را داده و گزارش این اقدام به دادستانی کل کشور نیز ارسال شد.

پیگیری حادثه بن_بروجن از طریق دادستانی کل کشور

عبدالرضا علیمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بلافاصله پس از وصول خبر به آتش کشیدن خودرو پیمانکار، با دادستان استان اصفهان تماس گرفته و پیگیری سریع موضوع را مطالبه کردیم و قول پیگیری جدی این مسئله را از دستگاه قضایی این استان گرفتیم.

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با دادستانی کل کشور نیز مکاتباتی صورت گرفته و این اقدام شنیع برای پیگیری به مرکز گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان به جد پیگیر این موضوع بوده و از همه مردم استان خواهشمندیم که تا به نتیجه رسیدن پیگیری‌ها آرامش خود را حفظ کرده و صبور باشند.

علیمحمدی اضافه کرد: بررسی و برخورد با فرد هتاکی که اخیرا توهینی به مردم استان داشته در دستور کار دستگاه قضایی استان همجوار قرار گرفته و دادستان این استان نیز با عذرخواهی از مردم چهارمحال و بختیاری پیگیر این موضوع شده است.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول