اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

درخشش انجمن علمی مهندسی مواد دانشگاه شهرکرد در جشنواره بین‌المللی حرکت

مسئول انجمن علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه شهرکرد گفت: اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت ویژه آثار و دستاوردهای اتحادیه‌ها و انجمن‌های‌‏ علمی دانشجویی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد عنوان برگزیده شایسته تقدیر را کسب کرد.

درخشش انجمن علمی مهندسی مواد دانشگاه شهرکرد در جشنواره بین‌المللی حرکت

علی کرم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: انجمن علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه شهرکرد یکی از برترین انجمن‌های علمی دانشگاه شهرکرد است که برگزارکننده کارگاه‌ها، نشست‌ها، مسابقات و ایونت‌های علمی دانشجویی در سطح ملی، منطقه‌ای و دانشگاهی است.

دبیر انجمن علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه شهرکرد خاطرنشان‌ کرد: با توجه به اینکه از سال گذشته انجمن‌های علمی در سطح کشور به دلیل وجود ویروس کرونا و غیرحضوری شدن دانشگاه‌ها فعالیت بسیار محدودی داشتند ما سعی کردیم فعالیت خود را کاهش ندهیم و خود را با شرایط جدید سازگار کنیم.

کرم‌زاده با اشاره به میزبانی هشتمین دوره مسابقات سراسری ریخته‌گری بیان‌ کرد: انجمن علمی مهندسی مواد و متالوژی دانشگاه شهرکرد توانست در این مرحله میزبان دانشجویان از سراسر کشور باشد و ارتباط بین دانشگاه و صنعت را تقویت کند؛ در این مسابقات یکی از چالش‌های صنعت ریخته‌گری توسط اساتید مطرح بیان شد و به عنوان سوال این مسابقه قرار گرفت و تیم‌های شرکت‌کننده به صورت عملی درصدد رفع یکی از چالش‌های ریخته‌گری تلاش کردند.

وی افزود: بر اساس اعلام نتایج سیزدهمین دوره جشنواره بین‌الملی حرکت، انجمن علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه شهرکرد به سبب میزبانی شایسته هشتمین دوره مسابقات سراسری ریخته‌گری کشور توانست عنوان برگزیده این رخداد بین‌المللی را کسب نماید.

کرم‌زاده ادامه‌ داد: اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت ویژه آثار و دستاوردهای اتحادیه‌ها و انجمن‌های‌‏ علمی دانشجویی که در اسفندماه 99 با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد عنوان برگزیده شایسته تقدیر را کسب کرد.

وی با بیان اینکه این رخداد با مشارکت 9 هزار و 700 انجمن علمی از دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد، گفت: انجمن علمی دانشجویی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه شهرکرد به عنوان تنها نماینده برگزیده دانشگاه شهرکرد موفق به کسب مقام شد.

انتهای پیام/68035

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول