اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

راهکار جلوگیری از سوء استفاده تزریق واکسن کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از راهکار جلوگیری از سوء استفاده تزریق واکسن کرونا در این استان خبر داد.

راهکار جلوگیری از سوء استفاده تزریق واکسن کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدمهدی بانشی در یکصد و بیست و نهمین نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمار مراجعات در این هفته گفت: تعداد بستری‌های ما هم اکنون ۵۳۰ نفر است که تا ۷۰۰ نفر در دو هفته آینده خواهد رسید و احتمال این که بستری‌های ما به ۹۰۰ نفر افزایش پیدا کند.

وی گفت: امیدواریم وضعیت شهرستان‌های ما به ثبات برسد تا تعداد بستری‌های ما به ۷۰۰ نفر نرسد چرا که خون دل خورده‌ایم تا به این وضعیت رسیدیم.

این مسئول یادآور شد: کل نیروی ستادی در بازرسی محیطی شرکت می کنند تا بتوانند حاشیه‌های شهرها را بیشتر پوشش دهند.

وی به مشکلی که در استان خوزستان در خصوص سوء استفاده از استفاده واکسن صورت گرفت اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده به نهادها گفتیم که لیست‌های آنها باید با تایید حراست دستگاه به دست ما برسد تا که سوء استفاده‌ای صورت نگیرد.

این مسئول یادآور شد: در بانک‌ها پیشخوان‌ها، منابع طبیعی، بنیاد مسکن، شورای حل اختلاف، تاکسی‌های درون‌شهری و برون‌شهری اکنون مشکلاتی داریم که این محیط‌ها خطرآفرین هستند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول