اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برگزاری جلسات اداری در فضاهای بسته ممنوع شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین فضاهای بسته و سالن‌ها به‌ویژه در جلسات اداری را مکان‌های خطرناکی جهت انتشار ویروس خواند و توصیه کرد به هیچ وجه در چنین مکان‌هایی اجتماع، حتی به بهانه برگزاری جلسات صورت نگیرد.

برگزاری جلسات اداری در فضاهای بسته ممنوع شد

منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در گفت و گو با خبرگزاری فارس پیرامون اعلام وضعیت فوق العاده در قزوین اظهار کرد: به تمامی ادارات ابلاغ شده که جلسات اداری باید در فضای باز برگزار شود چرا که باتوجه به سرعت بالای شیوع ویروس جهش یافتۀ کرونا، یک نفر مبتلا در یک جلسه و نشست اداری باعث ابتلای سایر افراد در جلسه خواهد شد.

جانشین ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا فضاهای بسته و سالن‌ها به‌ویژه در جلسات اداری را مکان‌های خطرناکی جهت انتشار ویروس خواند و توصیه کرد به هیچ وجه در چنین مکان‌هایی اجتماع، حتی به بهانه برگزاری جلسات صورت نگیرد.

حبیبی عنوان کرد: نگرانی اصلی در شیوع این بیماری در جلسات و اجتماعات جایی قوت می‌گیرد که می‌دانیم برخی از مبتلایان ممکن است تا چندین روز بدون علامت باشند، لذا برگزاری جلسه در سالن‌ها و اتاق‌ها اصلا به صلاح نیست.

وی عنوان کرد: با توجه به خطر موجود، تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف هستند جلسات را در صورت ضروری بودن برگزاری آن، در فضای باز برگزار کنند و با مدیرانی که از این دستور تخلف کنند برخورد خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی باید بیشترین مراعات را از نظر پروتکل‌های ستادملی کرونا داشته باشند عنوان کرد: سقف تعداد حاضران در جلسات دستگاه‌های اجرایی حداکثر 15 نفر و طول جلسات نیز حداکثر 1ساعت و نیم پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول