اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

مدیر رادیو گفت وگو: راهبرد ما انتخاباتی پرشور همراه با مشارکت آگاهانه است

مدیر رادیو گفت و گو گفت: این شبکه رادیویی همپای دیگر شبکه های دیداری و شنیداری رسانه ملی، برای ایام انتخابات در خرداد 1400، تدارک ویژه ای دیده است و تلاش می کند در جشن انتخابات به عنوان بخشی از رسانه ملی سهم عمده ای ایفا کند.

مدیر رادیو گفت وگو: راهبرد ما انتخاباتی پرشور همراه با مشارکت آگاهانه است

رضا کوچک زاده در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: رادیو گفت وگو در راستای وظیفه و رسالت اصلی خود یعنی ایجاد میدان گفت وگو و تعامل در مسیر روشنگری و تحلیل مفاهیم و مسائل و رخدادها با نقطه عزیمت ایجاد یا افزایش بصیرت سیاسی و بینش نقادانه و دقیق، با نظر به انتخابات 28 خرداد 1400 فعالیت خود را در سال جدید آغاز کرده است.

وی افزود: این رادیو می کوشد به سهم خود با  تأسی به دو ابزار تبیین و تحلیل، تهییج هدفمند و آگاهانه را دامن زند و در نهایت با تاکید و تصریح بر شاخص های نامزد اصلح و تراز انقلاب، در راستای شور انتخاباتی و مشارکت و انتخاب درست حرکت کند.

مدیر رادیو گفت وگو ادامه داد: این رادیو پنج برنامه برای امر مهم انتخابات پیش رو طراحی کرده است. گفتگوی سیاسی مجموعه برنامه ای است چهارشنبه ها  با حضور تحلیلگران و فعالان سیاسی متعلق به سلایق مختلف سیاسی، به موضوعات مرتبط با انتخابات از جمله «نسبت جمهوری اسلامی با مردم سالاری دینی»، «بایستگی های یک انتخاب درست»،« نشانه های یک مسئول تراز انقلاب» ، «بررسی اختیارات رییس جمهور» ، آداب انتخابی صحیح و متعهدانه»، «چیستی نظارت استصوابی » و.. می پردازد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین کارکرد های دشمن نفوذ رسانه ای در فضای سیاسی جامعه است گفت: «موج وارونه» نیز عنوان دیگر برنامه انتخاباتی رادیو گفت وگو است که  در این برنامه شیوه ها و ترفندهای جنگ رسانه ای دشمن با هدف تاثیرگذاری بر افکار عمومی و بی رونقی و بی اثری انتخابات در ایران مورد بحث قرار می گیرد. این برنامه دوشنبه و چهارشنبه ها ساعت 16 تا 17 با مشارکت خبرگزاری فارس پخش می شود.

مدیر رادیو گفت وگو تصریح کرد: «راهبرد 13»  نام مجموعه برنامه ای است که یکشنبه و سه شنبه ها ساعت 16 به مدت یک ساعت تولید و پخش می شود. در این برنامه، چرایی و اهداف شرکت در انتخابات و نوع آرایش انتخاباتی جریان ها و بایسته های رفتاری احزاب محور کلی را شکل می دهد.

کوچک زاده تاکید کرد: «ایستگاه 1400» نیز عنوان بخشی  10 دقیقه ای ویژه انتخابات است که در بطن مجله خبری «رویداد»، شنبه تا چهارشنبه شنیده می شود. در این بخش، احوالات و مباحث مربوط به فضای مجازی در خصوص انتخابات 1400 هدف بررسی و تحلیل واقع می شود. رویداد ساعت 12 به بصورت زنده به روی آنتن می رود. اما در دل مجله خبری «بدون خط خوردگی» نیز که مجله خبری عصرگاهی رادیو گفت و گو بشمار می آید و شنبه تا چهارشنبه ساعت 19 روی آنتن می رود در قالب بخش «رصد خانه انتخاباتی»  به مدت 10 دقیقه رفتارها و تحرکات رسانه های معاند فارسی زبان در خصوص انتخابات هدف تحلیل قرار می گیرد.

کوچک زاده با بیان اینکه؛ بازخوانی فصل نهم قانون اساسی  - آنچه مربوط به ماهیت و وظایف و مسئولیت های قوه مجریه است- محور مجموعه برنامه «کتاب قانون» است؛ گفت: مجموعه 30 قسمتی کتاب قانون به بازخوانی فصل نهم از قانون اساسی که مربوط به وظایف قوه مجریه است می پردازد. 

مدیر رادیو گفت وگو در پایان تاکید داشت که رادیو گفت وگو در بطن و قالب برنامه های عادی خود نیز از موضوع انتخابات غافل نیست و به بهانه ها و به انحا گوناگون سعی در  آگاهی رسانی و آگاهی بخشی در خصوص اهمیت انتخابات، برکات مشارکت آگاهانه و گسترده ، درسطح گوناگون دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول