اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

بازگشت پسر پرحاشیه به سری آ / پدرینی: دل‌مان برای جادوگری تو تنگ شده بود

ستاره پرحاشیه تیم ملی والیبال فرانسه پس از سه سال یک بار دیگر به تیم مودنای ایتالیا بازگشت.

بازگشت پسر پرحاشیه به سری آ / پدرینی: دل‌مان برای جادوگری تو تنگ شده بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اروین انگاپت، دریافت کننده ملی‌پوش والیبال فرانسه با عقد قراردادی 3 ساله به تیم مودنای ایتالیا پیوست. ستاره جنجالی و حاشیه‌ساز فرانسوی پس از سه سال به تیمی برگشت که سال‌ها به آن علاقه داشت.

ملی‌پوش جنجالی والیبال فرانسوی از سال 2014 تا 2018 در تیم مونا توپ می‌زد و پس از آن راهی زنیت شد و 3 سال در این تیم روسی عضویت داشت. سرانجام انگاپت پس از سه فصل حضور در زنیت از این تیم جدا شده و یک بار دیگر به سری آ بازگشت و موجی از خوشحالی را برای هواداران این تیم پرطرفدار به ارمغان آورد.

او با تیم مودنا در فصل 2016-2015 سه گانه تاریخی، سوپرجام، جام حذفی و قهرمانی لیگ ایتالیا را از آن خود کرد. کاتیا پدرینی رئیس باشگاه مودنا در مورد بازگشت انگاپت به این تیم اظهار داشت: دل‌مان برای انگاپت تنگ شده بود. دل‌مان برای استعداد، لبخند و جادوگری‌اش تنگ شده بود. در این سال‌ها تغییرات زیادی ایجاد شد و حالا منتظر هستیم که با هم، برای 3 سال آینده برنامه‌ریزی کنیم و مودنا را به اوج برگردانیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول