اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

اظهارات هینن پس از جدایی از پروجا/ چرا به تیمم افتخار نکنم؟

سرمربی بلژیکی تیم والیبال پروجای ایتالیا گفت: ما شرایط بسیار خوبی داشتیم و چرا نباید به تیمم افتخار کنم؟

اظهارات هینن پس از جدایی از پروجا/ چرا به تیمم افتخار نکنم؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ویتال هینن بعد از جدایی از تیم والیبال پروجای ایتالیا اظهار داشت: صبح امروز برای خداحافظی از شاگردانم به محل برگزاری تمرین رفتم. به آنها گفتم که بعد از یک سال عالی و در شرایطی سخت قرار داشتیم. به آنها افتخار می‌کنم. من پروجا را شایسته قهرمانی می‌دانم. اعتقاد دارم که این تیم همچنان می‌تواند قهرمان شود.

وی ادامه داد: روز گذشته کار را برای رسیدن به هدف خود شروع کردیم و امروز باید شاگردانم را ترک کنم. با این حال اعتقاد دارم که تیمم می‌تواند به قهرمانی برسد. می‌دانم که شاگردانم حمایت‌های من را از راه دور هم احساس خواهند کرد. ما تیم اول دور مقدماتی امسال، برنده سوپرکاپ، فینالیست جام بودیم و در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان حاضر شدیم، پس باید به این تیم افتخار کرد.

مسئولان باشگاه پروجا در آستانه فینال دوم والیبال سری آ عذر ویتال هینن، سرمربی بلژیکی خود را خواستند و سکان هدایت تیم را به دستیارش کارمینه فونتانا سپردند. این در حالی است که از پیش قرار بود، هینن در پایان بازی‌های این فصل از پروجا جدا شود، اما اتفاقاتی که در چند روز اخیر رخ داد موجب شد تا پس از شکست خانگی فینال اول مسئولان پروجا عذر بهترین مربی والیبال جهان و اروپا در سال 2018 را خواستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول