اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ارائه لیست مشترک از سوی شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس و شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس در خصوص ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان شیراز بیانیه‌ای صادر کردند.

ارائه لیست مشترک از سوی شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از واحد ارتباطات و رسانه شورای مشترک ائتلاف و وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس، در پی تفاهم صورت گرفته فی ما بین این دو شورا در خصوص انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهرستان شیراز بیانیه ای در این خصوص صادر شد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا

مقام معظم رهبری:
کار سیاسی عین کار دینی و عبادت است.

با عنایت به تفاهم و توافق به عمل آمده فی ما بین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس و شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس در خصوص ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز، مقرر شد انجام کلیه فرآیندهای انتخابات مذکور به صورت مشترک انجام پذیرفته و نهایتا فهرست مشترک ١٣ نفره داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز تحت عنوان هر دو مجموعه منتشر و به مردم فهیم شهرشیراز عرضه شود.

برای انجام این امر هیئت اجرایی مشترکی با ترکیبی ۲۵ نفره متشکل از هر دو مجموعه با مسئولیت آقای مجید فروردین تشکیل شده است.

وی سخنگوی این هیئت مشترک نیز می باشد و مواضع رسمی این هیئت توسط وی اعلام خواهد شد.

هیئت اجرایی مذکور پس از بررسی سوابق و اطلاعات دریافت شده از داوطلبان محترم، از آن دسته از داوطلبانی که حد نصاب لازم را کسب نمایند ، جهت مصاحبه دعوت خواهد کرد.

این هیئت بر اساس شاخص های انقلابی ، تخصصی  و سوابق داوطلبان محترم با رویکرد جوانگرایی و توجه به تخصص های گوناگون لازم  برای شورای شهر ،  ترکیبی متشکل از نیروهای متدین ، متخصص و کارآمد را برای ششمین دوره شورای اسلامی شهر به مردم شریف  شیراز معرفی خواهند نمود. 

با احترام
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس؛ دکتر مجید فروردین

دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس؛ دکتر محسن اردکانی

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول