اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پیشگیری از حریق جنگل‌ها و مراتع سمنان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: از هم‌اکنون باید برای پیشگیری از حریق در جنگل‌ها و مراتع برنامه‌ریزی کرده و تمام احتمال‌ها را بسنجیم.

پیشگیری از حریق جنگل‌ها و مراتع سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، جعفر مرادی‌حقیقی اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع باید هنر همکاران ما در منابع طبیعی باشد و در هر شرایطی باید مردم را بپذیریم و حتی اگر محق نباشند، باید آنان را محترمانه توجیه کنیم که مثلاً در این پرونده حق با آنان نیست.

وی ادامه داد: مشکلات ارباب رجوع با منابع طبیعی باید تا حد امکان در خود شهرستان‌ها حل و فصل شود و نباید یک نفر به خاطر وجود مشکلات بارها از دورترین نقطه شهرستان به اداره کل مراجعه کند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در ادامه از ۳۵ اکیپ جهت گشت و مراقبت در سطح هشت شهرستان استان از ۲۸ اسفندماه سال جاری تا ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: از هم‌اکنون باید برایپیشگیری از حریق در جنگل‌ها و مراتع برنامه‌ریزی کرده و تمام احتمالات را بسنجیم.

مرادی‌حقیقی از رؤسای منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌ها خواست تا از ظرفیت و مشارکت بسیج سازندگی، جوامع محلی، بهره‌برداران وهمیاران طبیعت در امر دیده‌بانی استفاده کنند تا در زمینه حریق با مشکلات مواجه نشویم.

وی اضافه کرد: در زمینه حریق دستورالعمل‌های اجرایی از سوی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور تهیه و ارسال شده است و موظف هستیم این دستورالعمل‌ها را با دقت مطالعه و آن را اجرایی کنیم تا شاهد حریق کمتری در فصل بهار و تابستان در عرصه‌های منابع طبیعی و جنگلی باشیم.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول