اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| گاز رسانی به روستاهای بخش جنگل رشتخوار حدود ۱۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

فرماندار رشتخوار گفت : گاز رسانی به هفت روستای بخش جنگل حدود ۱۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که به‌دلیل بالاتر بودن از حد سرانه، از اختیارات تفویض شده به گاز استانی خارج است.

فارس من| گاز رسانی به روستاهای بخش جنگل رشتخوار حدود ۱۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزار فارس از تربت حیدریه مخاطبان سوژه‌ای را در سامانه «فارس من» با عنوان «عدم گازکشی روستای آهنگران از توابع رشتخوار با وجود لوله گاز» ثبت ودرخواست پیگیری آن را داشتند.

موضوع را از فرماندار رشتخوار پیگیری کردیم.

خالقداد عرب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهارکرد: یکی از مطالبات مردم محروم ساکن هفت روستای بخش جنگل رشتخوار شامل روستاهای آهنگران، چاه شور، حوض کرم، دوچاهی، دوچاهی بالا، علی نقی سفلی و علی نقی علیا، گازرسانی است که برابر گفته نماینده شرکت گاز در جلسه برگزار شده گازرسانی به روستاهای فوق با جمعیت ۵۴۰ خانوار حدود ۱۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که به دلیل بالاتر بودن از حد سرانه از اعتبارات تفویض شده به گاز استانی خارج است.

فرماندار رشتخوار گفت: گازرسانی به روستاهای علی نقی و آهنگران از توابع شهر جنگل در شهرستان رشتخوار با توجه به نیاز به احداث ایستگاه تقلیل فشار و خطوط تغذیه و توزیع طولانی، دارای هزینه‌ای بالاتر از سرانه‌های مشخص قانونی برای اجرای طرح‌های گازرسانی روستایی است.

وی تصریح کرد: درصورت ابلاغ سیاست‌های جدید کشوری موضوع گازرسانی به این دو روستا مورد بازبینی و برنامه‌ریزی مجدد قرار خواهد گرفت.

عرب عنوان کرد: در شهرستان رشتخوار تا ابتدای سال ۹۲ فقط ده روستا دارای گاز بوده که این رقم با استفاده از ظرفیت قانونی بند(ق) ناظر بر اجرای پروژه‌های گازرسانی روستایی و تعامل و همکاری مردم و مسوولان هم اکنون به ۴۹ روستا ارتقا یافته است.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول