اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

مسابقات قهرمانی جوانان جهان| یک برد و یک باخت برای بوکسورهای کشورمان

در ادامه مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان، بابالو در وزن 60 کیلوگرم به حریف اسلواکی باخت ولی مرادی در 69 کیلوگرم ورزشکار لتونی را شکست داد تا به جمع 16 نفر برتر برسد.

مسابقات قهرمانی جوانان جهان| یک برد و یک باخت برای بوکسورهای کشورمان

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات بوکس قهرمانی 2021 جوانان جهان که از روز دوشنبه (23 فروردین ماه) در شهر کلیتس لهستان آغاز شده و یازده روز ادامه خواهد شد. 

در ادامه این رقابتهای امروز (پنجشنبه 26 فروردین ماه) تیم کشورمان دو نماینده داشت. ابتدا رامین بابالو در وزن 60 کیلوگرم مقابل آدولف استانک از اسلواکی قرار گرفت و با رای داوران بازنده شد. در این مبارزه رامین راند اول را به حریف واگذار کرد اما راند دوم را پیروز شد تا کار به راند سرنوشت ساز سوم کشیده شود. در راند آخر هم مبارزه بسیار نزدیک بود اما در نهایت چهار داور رای به بوکسور اهل اسلواکی دادند تا این دیدار با نتیجه چهار بر یک به سود آدولف استانک به اتمام برسد. بابالو از دور رقابتها کنار رفت.

فرهاد مرادی کاپیتان تیم جوانان کشورمان مقابل زالیس از لتونی ایستاد و با قدرت بر حریف خود غلبه کرد. وی هر سه راند را برنده شد و اجازه خودنمایی به حریف اروپایی نداد. مرادی با این برد راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و باید با اسخار جاندوس  مغولستانی مبارزه کند.

ترکیب تیم ایران در این رقابت ها بدین شرح است:
وزن 49 کیلوگرم: مهدی پرویزی
وزن 52 کیلوگرم: مصطفی ریگی (از دور رقابتها کنار رفت)
وزن 60 کیلوگرم: رامین بابالو (از دور رقابتها کنار رفت)
وزن 64 کیلوگرم: امیررضا شکاری
وزن 69 کیلوگرم: فرهاد مرادی
وزن 91 کیلوگرم: سید علی سیدصدری
وزن به اضافه 91 کیلوگرم: مهدی جشنانی

رضا مهدی پور سرمربی تیم جوانان است. مرتضی سپهوند، ایمان طیبی و سید مهدی ابراهیمی هم به عنوان مربی این تیم را همراهی می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول