اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

بوکسور تیم جوانان: آرزو دارم اولین مدال ایران را بگیرم

بوکسور تیم جوانان کشورمان گفت: آرزویم این است که اولین مدال ایران را در مسابقات جهانی به دست بیاورم.

بوکسور تیم جوانان: آرزو دارم اولین مدال ایران را بگیرم

فرهاد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری اردوهای تیم بوکس جوانان کشورمان، اظهار داشت: پنج مرحله اردوی آماده‌سازی بسیار خوب و با کیفیت در شهرهای سنندج، قم، کیش و تهران داشتیم. در تمامی این مراحل تمرینی برای آمادگی جهت حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی جوانان جهان امکانات خیلی خوبی در اختیار تیم ما قرار گذاشته شد. بوکسورها نیز به بهترین شکل از برگزاری اردوها استفاده کردند و به شرایط ایده‌ال و مدنظر کادر فنی دست یافتند. رضا مهدی‌پور، مرتضی سپهوند و ایمان طبیی مربیان تیم جوانان هم برای آماده‌سازی بازیکنان خیلی زحمت کشیدند که از آنها تشکر می‌کنم.

وی افزود: در آخرین مرحله اردوی تیم بوکس جوانان در سال 99 هم یک اردوی مشترک با تیم جمهوری آذربایجان داشتیم. تمرین با این تیم قدرتمند اروپایی بسیار موثر و تاثیرگذار بود. به طور حتم مبارزه با بوکسورهای آذربایجانی بار فنی زیادی برای ما بازیکنان داشت تا هر چه بهتر آماده حضور در مسابقات جهانی شویم.

بوکسور وزن 69 کیلوگرم تیم جوانان کشورمان در مورد برگزاری دیدار تدرکاتی با تیم جمهوری آذربایجان عنوان کرد: برای آمادگی و ارتقای سطح تکنیکی بوکسورها، مسابقه تدراکاتی به ما کمک شایانی می‌کند. در آخرین روز اردو با تیم آذربایجان هم بازی بسیار نزدیکی داشتیم که در نهایت توانستیم با نتیجه چهار بر پنج مقابل این تیم خیلی خوب به پیروزی برسیم. امیدوارم این روند رو به رشد تا مسابقات جهانی ادامه داشته باشد و بتوانیم در لهستان تاریخ سازی کنیم و بهترین نتیجه را برای بوکس ایران به دست بیاوریم.  

وی در پاسخ به این سوال که چطور به رشته بوکس علاقمند شده است، تصریح کرد: یکی از دوستانم بوکس کار می‌کرد، یک روز از من خواست تا به همراه او به باشگاهی که در آنجا تمرین می‌کند، برویم. با دیدن تمرینات بوکسورها و دوستم به این رشته علاقمند شدم و از 13 سالگی بوکس را شروع کردم. بوکس ورزش شیرینی است و از آن ابتدا هم تمرین برایم لذت بخش و شیرین بود.

مرادی درباره آرزویش در رشته بوکس خاطرنشان کرد: آرزویم این است که اولین مدال بوکس ایران را در مسابقات جهانی به دست بیاورم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول