اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پاک‌بان کاشانی با چک‌های سفید امضا هم وسوسه نشد

پاکبان شهرداری منطقه دو شهرستان کاشان، چک‌های سفید امضا و دیگر مدارک پیدا شده را به صاحبش بازگرداند.

پاک‌بان کاشانی با چک‌های سفید امضا هم وسوسه نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، یک پاکبان شهرداری منطقه دو کاشان، چک‌های سفید امضا و دیگر مدارک پیدا شده را به صاحبش بازگرداند.

 ایرج صیاد پنجشنبه شب در خصوص این اتفاق بیان کرد: علی عسگری پاک‌بان امانت‌دار شهرداری منطقه دو، مدارک یک شهروند را که در حین انجام کار در خیابان غزنوی پیدا کرده بود، به او بازگرداند.

مسؤول روابط عمومی منطقه دو شهرداری خاطرنشان کرد: این مدارک شامل مدارک خودرو، گواهینامه، معاینه فنی، بیمه‌نامه، دو فقره چک سفید امضا، دو فقره دسته چک و...بوده که پس از پیگیری مکرر و تماس‌های متعدد پاک‌بان پاکدست به صاحبش تحویل داده شده است.

وی با اشاره به ابراز نکردن این موضوع توسط پاک‌بان و اطلاع دادن این عمل پسندیده توسط صاحب مدارک به شهرداری منطقه دو عنوان کرد: نکته قابل توجه دیگر در این زمینه عدم پذیرش هر گونه پاداش یا به اصطلاح مژدگانی توسط پاک‌بان کاشانی بوده که نمادی از طبع بلند این قشر شریف و زحمتکش است.

صیاد متذکر شد: امروز با حضور احمد شاه‌بالایی مدیر منطقه دو و محمد مکاری معاون خدمات شهری منطقه از این پاک بان پاکدست به صورت ویژه قدردانی شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ج۱۰/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول