اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توزیع ۱۰۰۰بسته معیشتی در بندرخمیر

همزمان بافرارسیدن ماه پرخیروبرکت رمضان بالغ بر۱۰۰۰ بسته معیشتی دربین نیازمندان و قشرآسیب پذیرشهرستان بندرخمیرتوزیع شد.

توزیع ۱۰۰۰بسته معیشتی در بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هدایت الله امیری در مراسم توزیع 1000 بسته معیشتی در بندر خمیر که با حضور مسئول بسیج سازندگی استان، امام جمعه، فرماندار و جمعی ازمسئولان ادارات شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این مرحل نخست توزیع بسته‌های معیشتی در رزمایش مواسات و همدلی کمک‌های مومنانه در سال جدید در بندرخمیر است که شامل 1000 بسته معیشتی از اقلام برنج، روغن، حبوبات، رب، ماکارونی و ... به ارزش ریالی هر بسته ۴۰۰ هزارتومان است که در بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از این درابتدای سال۲۰ تن پیاز نیز در این شهرستان تهیه و توزیع شده است، افزود: تاریخ ۴۲ساله انقلاب اثبات کرده هرجایی تهدیدی برای این انقلاب وجود داشته با همکاری مسئولان و همیاری مردم آن را به فرصتی برای این نظام تبدیل کرده‌ایم.

 

جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان رزمایش مواسات وهمدلی را نشان از نیت الهی مقام عظمای ولایت که در صحنه عمل باعث برکات ارزشمندی همچون ایثار، تقویت روح همدلی وامیدواری مردم نسبت به نظام شد، دانست و تصریح کرد: فقط در مجموعه بسیج سپاه امام سجاد(ع) بیش از ۴۵۵هزار بسته معیشتی در ۱۳ مرحله با هزینه‌ای بالغ بر۲۵۰میلیارد تومان با همکاری خیران در بین آسیب دیدگان از ویروس منحوس کرونا توزیع شده که در مرحله چهاردهم این کمک‌های مومنانه، ۳۰هزاربسته تدارک دیده شده که امیدواریم به برکت حضور در این ماه عزیز هرچه سریعتر شر این بیماری از جامعه انسانی دور شود.

 

در پایان مراسم از امام جمعه بندرخمیر و فرماندار شهرستان که همکاری مناسبی در قرارگاه‌های تحول محلات و تهیه کمک‌های مؤمنانه داشتند با اهداء لوح سپاس از طرف سردار فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) و همچنین فرمانده ناحیه بندر خمیر و بسیج سازندگی شهرستان از سوی سردار زهرایی مسوول بسیج سازندگی کشور به جهت اقدامات موثر در رفع محرومیت زدایی و تهیه کمک‌های مومنانه تقدیر شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول