اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بستری ۶۰ بیمار کرونایی در اسدآباد

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از بستری ۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان قائم(عج) این شهرستان خبر داد.

بستری ۶۰ بیمار کرونایی در اسدآباد

الهام عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به شیب تند مبتلایان به کرونا در شهرستان اسدآباد اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر در این شهرستان روزانه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ بیمار کرونایی داریم.

وی با تاکید به اینکه با کمک مردم شهرستان می‌توانیم این پیک افزایشی را بشکنیم گفت: مردم هر گونه علائم سرماخوردگی نظیر سرفه و گلودرد را کرونا تلقی کرده و خود و خانواده خود را قرنطینه و در صورت تشدید علائم به بیمارستان مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تعداد بستری‌های بیمارستان قائم(عج) را ۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: طبق آمار دیروز متاسفانه در ۴۸ ساعت گذشته چهار نفر از همشهریان در اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون گروه های خاص ادامه دارد خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۱ پاکبان، ۱۵ جانباز بالای پنجاه درصد، ۵ پرسنل آرامستان، ۳۰ پرسنل اورژانس، ۱۸۷ پرسنل درمان، ۸۷ کارمند اداره بهداشت، ۳۱ بیمار خاص و ۲۵ پزشک دارای پروانه نظام پزشکی واکسن اسپوتنیک تزریق کردند.

عظیمی گفت: اخیرا ۲۰ تخت جدید به بیمارستان قائم(ع) اسدآباد اضافه شده و این نگرانی وجود دارد در صورت تکمیل ظرفیت سیستم درمان این شهر مجبور به آغاز پلن B باشند که مشکلات خاص خود را دارد و عدم تجربه آن منوط به رعایت پروتکل‌هاست.

انتهای پبام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول