اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ناکامی نفت آبادان در راه‌یابی به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران

پالایش نفت آبادان با تحمل سومین شکست در پنجمین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ‌برتر بسکتبال، از راه‌یابی به فینال بازماند.

ناکامی نفت آبادان در راه‌یابی به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پنجمین مصاف دو تیم پالایش نفت آبادان و مهرام تهران در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران امشب در تالار بسکتبال آزادی تهران برگزار شد و طی آن مهرام موفق شد با حساب ۸۵ بر ۸۳ برابر حریف آبادانی خود به برتری دست یابد و راهی فینال این دوره از رقابت‌ها شود.

دو تیم در چهار بازی گذشته موفق به کسب دو پیروزی شده بودند تا کار برای شناخت دومین فینالیست به بازی پنجم کشیده شود.

صمد نیکخواه بهرامی در وقت چهارمین دیدار دیسکالیفه و از زمین بازی اخراج شد. داجوان سامرز نیز از این تیم با ثبت ۵ خطای شخصی ادامه مسابقه را از دست داد.

سالار منجی و محمد حسن‌زاده نیز از نفت آبادان با ثبت ۵ خطای شخصی، فرصت همراهی تیم خود را تا پایان این دیدار نیافتند.

سعید داورپناه از نفت آبادان با کسب ۳۱ امتیاز، ۸ ریباند و ۳ پاس منجر به‌گل ارزشمندترین بازیکن این دیدار لقب گرفت.

حماد سامری تیم خود را با آرایش ابتدایی سعید داورپناه، سالار منجی، آرن داوودی، امیرحسین صدیقی و رسول مظفری به میدان فرستاد و در آن سو، «علی آرزومندی» مهدی کامرانی، حامد حسین‌زاده، صمد نیکخواه بهرامی، ​داجوان سامرس و مسعود سلیمانی  را برای کلید زدن این دیدار روانه میدان کرد.

کوارتر اول این دیدار را نفت آبادان با نتیجه ۱۸ بر ۱۶ به سود خود به پایان برد، در کوارتر دوم مهرام نتیجه را با حساب ۱۷ بر ۲۴  بر حریف چیره شد‌ تا نیمه نخست با حساب ۳۵ بر ۴۰ به سود نماینده پایتخت خاتمه یابد.

در کوارتر سوم نمایش برابری از خود به‌جای گذاشتند و ضمن پیروزی مهرام در این زمان با نتیجه ۲۰ بر ۲۲، بازی با نتیجه ۵۷ بر ۶۰ وارد کوارتر پایانی شد.

در وقت چهارم این دیدار، دو تیم به یک نمایش خیره کننده و یک بازی نزدیک، پر هیجان و زیبایی را از خود ارائه دادند، اما در نهایت این زمام با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ به سود نفت خاتمه یافت، اما مهرام برنده نهایی این دیدار بود و دومین فینالیست این دوره از رقابت‌ها لقب گرفت.

در دیگر دیدار این مرحله، پیش از این شهرداری گرگان با کسب سه پیروزی متوالی برابر شیمیدر قم، به عنوان نخستین فینالیست این دوره از رقابت‌ها معرفی شده بود.

مرحله فینال این دوره از رقابت‌ها نیز به صورت سه پیروزی از ۵ مسابقه از تاریخ ۲۹ فروردین‌ماه جاری در تالار بسکتبال آزادی برگزار خواهد شد. دیدار دوم و سوم مرحله فینال  ۳۱ ماه جاری و  دوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، در صورت نیاز به دیدارهای چهارم و پنجم برای معرفی قهرمان، این مسابقات روزهای چهارم و ششم اردیبهشت‌ماه، برگزار خواهد شد.

نخستین دیدار رده بندی نیز در تاریخ ۳۰ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول