اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

جشن‌های گلریزان مجازی برگزار می‌شود/ ۳۸۷ زندانی در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند کمک خیرین

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به وضعیت بیماری خطرناک کرونا و جلوگیری از گسترش بیشتر این ویروس،جشن‌های گلریزان امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود.

جشن‌های گلریزان مجازی برگزار می‌شود/ ۳۸۷ زندانی در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند کمک خیرین

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، منصور بیژنی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جمعیت زندانیان جرائم غیرعمد استان ۳۸۷ نفر است، گفت: طبق روال سال‌ گذشته جشن‌های گلریزان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شد که امسال هم به دلیل وضعیت خطرناک ویروس کرونا جشن‌ها مجازی هستند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سال گذشته ۲۸۰ زندانیان جرائم غیرعمد از زندان آزاد و به کانون خانواده بازگشتند، افزود: مشارکت ستاد دیه، خیرین ک نیکوکاران موجب شد رتبه خوبی در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در سطح کشور داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تسهیلات کم‌بهره پرداخت می‌شود، عنوان کرد: از خیرین و نیکوکاران تقاضا داریم در این ماه پر خیر و برکت در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد بازگشت آنها به کانون خانواده و نشاندن لبخند شادی خانواده زندانیان مشارکت کنند.

این مسئول بیان کرد: انتظار می‌رود با همکاری و تعامل خوب با رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و صدا و سیمای مرکز استان زمینه‌ای فراهم شود تا خیرین در این امر خداپسندانه برای افراد بدهکار غیربزهکار مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول