اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

انعقاد قرارداد با پزشکان نسخه‌نویس الکترونیک تسهیل می‌شود

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: انعقاد قرارداد با پزشکان متقاضی همکاری با سازمان بیمه سلامت مشروط بر انجام نسخه‌نویسی الکترونیکی تسهیل می‌شود.

انعقاد قرارداد با پزشکان نسخه‌نویس الکترونیک تسهیل می‌شود

سعید فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از امتیاز پزشکان استان در اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیک خبر داد و اظهار کرد: در راستای توسعه خدمات‌الکترونیک و اجرای طرح ملی نسخ‌الکترونیک قرارداد با پزشکان متقاضی همکاری با سازمان بیمه سلامت اعم از عمومی، متخصص و فوق‌تخصص تسهیل می‌شود.

وی با تاکید به اینکه شرط تسهیل در قرارداد اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی است گفت: پزشکان متقاضی همکاری می‌توانند با خود اظهاری در سامانه نسخه الکترونیک به نشانی eservices.ihio.gov.ir/psc ثبت نام و سپس از طریق تماس تلفنی به اداره نظارت اداره‌کل بیمه سلامت استان اطلاع دهند تا قرارداد آنها ثبت نهایی و در اسرع وقت فعال شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه راهنمای این فرایند در زیر سامانه PSC سامانه شرکای کاری به صورت لینک قرارداده شده است خاطرنشان کرد: این فرایند به نحوی برنامه‌ریزی شده که احراز هویت پزشک و کنترل پروانه مطب وی توسط پزشک انجام و قرار نداشتن در فهرست محرومیت از اشتغال به حرف پزشک و بیمه درمانی حداکثر ۲۴ ساعته نهایی می‌شود.

وی روند نسخه‌نویسی الکترونیک را در استان خوب دانست و افزود: یکی از اهرم‌های تشویقی یعنی پرداخت به روز مطالبات پزشکان نسخه‌نویس الکترونیک نیز باعث شده گرایش بهتری در اجرای این طرح باشد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول