اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

نرخ زولبیا و بامیه در یزد اعلام شد

رئیس اتحادیه قنادان یزد، گفت: بر اساس مصوبه اتحادیه هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در ماه رمضان امسال با قیمت 39 هزار و پانصدتومان در بازار یزد عرضه می‌شود.

نرخ زولبیا و بامیه در یزد اعلام شد

علیرضا آسایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: خوشبختانه با تخصیص سهمیه آرد و شکر دولتی مشکلی در تامین زولبیا و بامیه ویژه ماه مبارک رمضان در قنادی‌های یزد نداریم.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مبنی بر تعیین قیمت زولبیا و بامیه در یزد، مقرر شد هر کیلو محصول درجه یک  ۳۹ هزار و ۵۰۰ و درجه دو ۳۰ هزار تومان بفروش برسد.

آسایش پیش از این با بیان این‌که متاسفانه در این مدت تمام اقلام مواد اولیه شیرینی از ۴۰تا۳۰۰درصد افزایش قیمت داشته گفت: این افزایش قیمت مواد اولیه باعث شده حدود۵۰درصد شیرینی فروشان یزدی ورشکست و حدود۹۰ درصد از واحدهای دایر نیز تعدیل نیرو کنند. 

رئیس اتحادیه قنادان یزد در پایان تصریح کرد: امیدواریم اعمال اینگونه سهمیه ها، پس از ماه رمضان نیز ادامه داشته باشد تا شاهد رونق خرید و فروش دوباره شرینی استان باشیم.

انتهای پیام/ز

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول