اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مسمومیت ماهی‌ها در لردگان محرز است/ ادامه بررسی‌ها برای تشخیص نوع ماده سمی

سرپرست اداره کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: مسمومیت ماهی‌های مزارع پرورش ماهی در لردگان می‌تواند به علت هر نوع ماده‌ سمی باشد و مسمومیت با پساب کارخانه پتروشیمی تایید شده نیست.

مسمومیت ماهی‌ها در لردگان محرز است/ ادامه بررسی‌ها برای تشخیص نوع ماده سمی

محمد اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در حال حاضر بررسی مزارع پرورش ماهی آسیب‌دیده در لردگان در حال انجام است تا به نتیجه قطعی برسیم و در حال حاضر مطمئن نیستیم این تلفات بر اثر پساب پتروشیمی لردگان باشد.

سرپرست اداره‌کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: صورت جلسات این مشکل تنظیم شده است و کارشناسان دامپزشکی در محل حضور دارند و با هماهنگی دادستان و نیروی انتظامی در حال بررسی موضوع هستند.

اسدی افزود: ماهی‌های تلف شده به سه کارگاه بسته‌بندی در شهرکرد برای بسته‌بندی و کارهای تکمیلی انتقال‌داده شده‌اند و نمونه‌برداری و سم‌شناسی نیز در حال انجام و بررسی است.

وی با بیان اینکه تلفات مشکوک به مسمومیت است، تاکید کرد: مسمومیت می‌تواند به علت هر نوع ماده‌ سمی باشد که جانوران آبزی را تحت تاثیر می‌گذارد و پساب کارخانه تایید شده نیست.

انتهای پیام/68035/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول