اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

آغاز توزیع بیش از هزار تن اقلام اساسی ویژه ماه رمضان در ایلام

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت گفت: توزیع هزار و ۴۱ تن انواع کالای اساسی شامل شکر، روغن، گوشت و برنج ویژه ماه مبارک رمضان در استان آغاز شد.

آغاز توزیع بیش از هزار تن اقلام اساسی ویژه ماه رمضان در ایلام

سعید شریفی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: توزیع هزار و ۴۱ تن انواع کالای اساسی شامل شکر، روغن، گوشت و برنج ویژه ماه مبارک رمضان در استان آغاز شد.

وی افزود: در اجرای طرح ویژه تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان، ۲۷۰ تن شکر، ۲۶ تن گوشت قرمزمنجمد، ۳۰۰ تن برنج و افزون بر ۴۴۵ تن روغن در مراکز عرضه در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت با اشاره به کمبود روغن خوراکی طی ماه‌های گذشته در استان گفت: برای رفع این مشکل از چند روز قبل توزیع انواع روغن مورد استفاده خانواده‌ها در استان آغاز شده و التهاب بازار فروکش شده که با توزیع افزون بر ۴۴۵ تن روغن طی ماه مبارک رمضان، نیاز بازار به این کالای مصرفی تامین شود.

وی با اشاره به توزیع ۲۷۰ تن شکر در استان گفت: شکر در بسته‌های ۳ کیلویی با قیمت ۲۶۰ هزار ریال در بازار عرضه خواهد شد.

شریفی به توزیع ۲۶ تن گوشت قرمز منجد در استان همزمان با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این گوشت‌ها به قیمت هر کیلو ۸۰۰ هزار ریال توزیع می‌شود.

وی همچنین قیمت برنج توزیع شده در ماه رمضان را هر کیلو ۱۸۵ هزار ریال اعلام کرد و خاطرنشان کرد: میزان سهمیه کالاهای تنظیم بازار در سراسر شهرستان‌ها متناسب با جمعت اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول