اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگاه‌های اقتصادی نقشه راه توسعه سمنان را ترسیم کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: باید از ظرفیت‌های داخلی و خارجی برای توسعه استان استفاده شود و دستگاه‌های اقتصادی نقشه راه ترسیم کنند.

دستگاه‌های اقتصادی نقشه راه توسعه سمنان را ترسیم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌رضا شریفی‌نژاد عصر امروز در جلسه چگونگی بررسی و تبیین تحقق شعار سال که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، با بیان اینکه به‌روز بودن داده‌های اطلاعاتی و آماری دقیق کشوری و استانی برای تصمیم‌گیری اقتصادی بسیار مهم است، اظهار کرد: استفاده از نظرات و پیشنهادات خبرگان در بخش‌های دولتی و خصوصی در جهت‌دهی توسعه بخش تولید استان ضروری است.

او تصریح کرد: باید این که استان سمنان از لحاظ اقتصادی و موقعیتی در کجا قرار گرفته است، بررسی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: باید از ظرفیت‌های داخلی و خارجی برای توسعه استان استفاده شود و دستگاه‌های اقتصادی برای فعالیت در جهت توسعه استان، نقشه راه ترسیم کنند.

شریفی‌نژاد گفت: استان سمنان دارای قدرت است و باید از ظرفیت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، دانشگاه‌ها، پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان و.... برای توسعه اقتصادی استان استفاده کنیم.

او با بیان اینکه شرکت سرمایه‌گذاری استان یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها محسوب می‌شود، گفت: باید ارتباطات را در سطوح ملی و داخلی گسترش دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ضمن تأکید بر اجرای مصوبات جلسات توسط مدیران گفت: دیدگاه مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۰ باید تغییر کند و فعالیت‌ها باید بر اساس ایده‌های نو و خلاقانه انجام شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول