اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فرصت صدرنشینی برای سپاهان از دست رفت/ اتوبوس نفت با یک امتیاز اصفهان را ترک کرد

تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان از هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی به پایان رسید.

فرصت صدرنشینی برای سپاهان از دست رفت/ اتوبوس نفت با یک امتیاز اصفهان را ترک کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 و در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان نفت مسجدسلیمان آبادان بود.

بازی را بازیکنان سپاهان بهتر شروع کردند و از همان دقایق ابتدایی توپ و زمین را در اختیار گرفتند و به سمت دروازه نفت حرکت کردند اما در ایجاد موقعیت خطرناک ناموفق بودند؛ نفت نیز با دفاع منسجم به دنبال بسته نگه‌داشتن دروازه خود بود.

در ادامه نیمه اول نیز شاگردان محرم نویدکیا سوار بر بازی بودند و نفت مسجدسلیمان در چند صحنه خطرناک ظاهر شد اما سپاهان شانس رسیدن به گل را داشت که ضربه رفیعی به تیرک خورد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم شدت حملات سپاهان برای رسیدن به گل برتری بیشتر شد اما در مقابل این شاگردان فکری در نفت بهتر و منسجم‌تر دفاع کردند و اجازه ندادند سپاهان موقعیت‌های گلزنی خطرناکی ایجاد کند.

در ادامه نیمه دوم نیز سپاهان موفق به گلزنی نشد و تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد؛ به این ترتیب شاگردان محرم نویدکیا 41 امتیازی شدند و با تفاضل گل کم‌تر از پرسپولیس در رده دوم جدول قرار گرفتند.

داور: کوپال ناظمی

کمک داوران: فرزاد بهرامی، محمد عطایی و سیدرضا مهدوی

کارت زرد: مهدی ایزدی دقیقه 77 از نفت مسجدسلیمان

کارت قرمز: -

گل: -

ترکیب سپاهان اصفهان: 

پیام نیازمند، امید نورافکن، عزت پورقاز، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، جلال‌الدین علی‌محمدی (یاسین سلمانی)، احسان حاج‌صفی، سروش رفیعی (مهدی ترکمان)، محمدرضا خلعتبری (استنلی)، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب نفت مسجدسلیمان: 

سیروان قربانی، بهروز نوروزی‌فرد، سجاد جعفری (مهدی ایزدی)، فرید بهزادی کریمی (عباس بوعذار)، محمد بلبلی (فردین رابط)، محمدمهدی احمدی، فرهاد مجد کرمانشاهی، نیما انتظاری، میثم تهی‌دست، ساسان حسینی (محمدمهدی محبی) و مهران امیری

سرمربی: محمود فکری

اتفاقات مهم بازی: 

- دقیقه 10

ارسال خوب امید نورافکن در محوطه جریمه نفت به حسینی رسید که ضربه خطرناک این بازیکن را دروازه‌بان نفت روی خط دروازه مهار کرد.

- دقیقه 27

سروش رفیعی با حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه نفت شد اما ضربه پرقدرت این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

- دقیقه 32

ضربه بازیکن نفت مسجدسلیمان از پشت محوطه جریمه سپاهان به صورت خطرناکی در حال ورود به دروازه بود که پیام نیازمند با یک مهار فوق‌العاده مانع از گلزنی نفت شد.

- دقیقه 43

ضربه سروش رفیعی از کنار محوطه جریمه بعد از واکنش دروازه‌بان به تیرک عمودی دروازه نفت برخور کرد و گل نشد.

- دقیقه 54

پاس در عمق بازیکن سپاهان پشت مدافعان به خلعتبری رسید و ضربه چیپ این بازیکن به گل تبدیل شد اما داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

- دقیقه 75

محمدرضا حسینی روی دفع اشتباه مدافع نفت در محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.

- دقیقه 82

ضربه سر استنلی را دروازه‌بان نفت دفع کرد و در ادامه ضربه حسینی نیز به دروازه‌بان نفت برخورد کرد و با عبور از مقابل دروازه راهی به بیرون رفت.

- دقیقه 89

ارسال کرنر به سود سپاهان پشت محوطه جریمه به بازیکن سپاهان رسید و ضربه این بازیکن را دروازه‌بان نفت از روی خط دروازه دفع کرد.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول