اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

141 میلیارد تومان برای حمایت از تولیدات داخلی توسط مخابرات کردستان سرمایه‌گذاری شد

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: سال گذشته 141 میلیارد و 200 میلیون تومان در راستای حمایت از تولیدات داخلی، برای تجهیزات مخابراتی با برند ایرانی سرمایه گذاری شده است.

141 میلیارد تومان برای حمایت از تولیدات داخلی توسط مخابرات کردستان سرمایه‌گذاری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، آزاد حکمت ظهر امروز در دیدار با ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری به ارائه عملکرد مخابرات در چند سال گذشته پرداخت، و اظهار کرد: در سال 99 علی رغم تمام مشکلات  بوجود آمده به خوبی پاسخگوی نیازهای ارتباطی و مخابراتی مشتریان بودیم و با کمترین اختلالِ ارتباطی شرایط استفاده از محصولات و سرویس‌های مخابراتی برای مشتریان را فراهم آوردیم.

وی افزود: ارتقا و توسعه زیرساخت‌های دیتا در دو حوزه ثابت و سیار به دلیل نیاز بیش از پیش مشتریان برای انجام امورات اداری، بهره‌مندی دانش‌آموزان از آموزش‌های آنلاین در فضای مجازی، ایجاد شرایط برای کسب و کارهای آنلاین و انجام امورات روزانه مشتریان به صورت غیر حضوری و آنلاین یکی از مهمترین اقدامات مخابرات منطقه کردستان در سال گذشته است.

وی افزود: این امر با حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران، نمایندگان مردم، مسئولان استانی و کارکنان منطقه محقق شد که جای تقدیر از این افراد دارد.

حکمت با اعلام اینکه در سال گذشته اعتباری بالغ بر 141 میلیارد و 200 میلیون تومان در راستای حمایت از تولیدات داخلی، برای تجهیزات مخابراتی با برند ایرانی سرمایه‌گذاری شده است، گفت: حرکت در این مسیر برای تحقق شعار سال از برنامه‌های مخابرات منطقه در سال جاری است که در دستور کار قرار دارد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: در حال حاضر تعداد 508 هزار و 911 شماره تلفن ثابت در استان مشغول بکار هستند.

وی با بیان اینکه بیش از 2 میلیون و 300 هزار مشترک تلفن همراه در استان با ضریب نفوذ 137 درصد از خدمات و تکنولوژی‌های دیتای همراه بهره‌مند هستند، یادآورد شد: تعداد 507 سایت BTS در استان نصب و راه‌اندازی شده است.

حکمت به تعداد روستاهای دارای ارتباط اشاره داشت و گفت: هم‌اکنون یک‌هزار و 601 روستای استان دارای ارتباط مخابراتی هستند.

وی همچنین تعداد روستاهای دارای اینترنت را 540 مورد اعلام کرد و تصریح کرد: بر اساس برنامه ابلاغی، توسعه خدمات مخابراتی در روستاها از دیگر برنامه‌های در دست اجرا است.  

انتهای پیام/2330/72  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول