اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

استقبال گروه محمد رسول الله (ص) از ماه رمضان با تولید ۷ اثر جدید

گروه مدیحه سرایی و هم‌آوایی محمد رسول الله (ص) بسیج تهران بزرگ برای ایام ماه مبارک رمضان با تولید ۷ اثر تدارک گسترده‌ای دیده است.

استقبال گروه محمد رسول الله (ص) از ماه رمضان با تولید ۷ اثر جدید

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس گروه مدیحه سرایی و هم‌آوایی محمد رسول الله (ص) بسیج تهران بزرگ برای ایام ماه مبارک رمضان با تولید ۷ اثر تدارک گسترده‌ای دیده است.

برنامه‌ریزی گسترده برای ایام کرونایی

رحیم قربانی سرپرست گروه محمد رسول الله (ص) در گفت‌وگو با فارس درباره تولید آثار ویژه ماه مبارک رمضان گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا و محدودیت برنامه‌های حضوری برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای ماه رمضان داریم تا روزه‌داران از طریق رسانه‌ها از برنامه‌های این ماه عزیز بهره‌مند شوند.

تولید ۷ اثر برای رمضان

وی در خصوص موضوعات آثار تولید شده گفت: این آثار مرتبط با ماه مبارک رمضان است و شامل جمع‌خوانی قرآن، اسماء‌الحسنی، دعای یا علی و یا عظیم (دو اثر)، دعای فرج، دعای جوشن کبیر و دعای ربنا است که برخی از آنها آماده انتشار و برخی در دست تولید و تلاش می‌کنیم تا نیمه ماه رمضان همه آثار را رونمایی کنیم.

تولید اثر اسماء الحسنی در حرم حضرت معصومه (س)

قربانی ادامه داد: اثر اسماء الحسنی در حرم حضرت معصومه (س) تصویر‌برداری شده و با توجه به استقبال از این اثر در موقع افطار در اختیار رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها برای پخش قرار می‌گیرد. همچنین همخوانی آیات ۴ تا ۸ سوره ابراهیم هم دیگر اثر تولیدی برای ماه مبارک است. این آیات را رهبر معظم انقلاب مورد تأکید قرار دادند. البته تلاوت جمعی صفحه آخر قرآن کریم دیگر اثر تولیدی برای این ماه عزیز است که در حرم امام رضا (ع) تصویر‌برداری شده است.

دعای یا علی و یا عظیم و جوشن کبیر

سرپرست گروه محمد رسول الله (ص) با اشاره به تولید اثر دعای ماه رمضان گفت: دعای یا علی و یا عظیم یا دعای روزانه ماه رمضان دیگر اثر گروه است که در حرم مطهر امام رضا (ع) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به صورت جداگانه تصویر‌برداری و تولید شده است.

وی ادامه داد: فرازی از دعای جوشن کبیر دیگر اثر تولید شده است که به همراه اثر دعای الهی عظم‌البلاء در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تصویر‌برداری شده و در ایام ماه رمضان از شبکه‌های مختلف پخش می‌شود، همچنین دعای ربنا دیگر اثری که در دست تولید است و تصویر‌برداری آن در مدرسه عالی شهید مطهری تهران در حال انجام است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول