اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

گرمخانه‌های سنندج به کتابخانه تجهیز شد/اسکان 100 نفر کارتن خواب در گرمخانه‌های سنندج

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری زانیاران کتاب یار دو گرمخانه شهرداری سنندج به کتابخانه تجهیز شد.

گرمخانه‌های سنندج به کتابخانه تجهیز شد/اسکان 100 نفر کارتن خواب در گرمخانه‌های سنندج

سیف‌الله رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: اقدامات فرهنگی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید در اولویت فعالیت تمامی دستگاه‌ها و موسسه های فرهنگی و هنری قرار گیرد. 

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تجهیز اماکن عمومی به کتابخانه و همچنین ترغیب اقشار مختلف جامعه به کتابخوانی یکی از راهکارهای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است. 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج افزود: شهرداری امسال با توجه به وضعیت بد کرونایی با راه‌اندازی دو گرمخانه در سطح شهر گام مهمی در راستای حمایت از افراد کارتن خواب و بی‌سرپناه برداشت. 

رضایی عنوان کرد: حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و اقدامات فرهنگی در راستای حمایت از این افراد بسیار حائز اهمیت بود و شهرداری و شورا با تمام توان در راستای اجرای اقدامات فرهنگی  و حمایت از این افراد اقدام می‌کند.

وی عنوان کرد: بیش از 100 نفر افراد کارتن خواب شبانه در دو گرمخانه شهرداری اسکان داده می‌شوند که در راستای پرکردن اوقات فراغت این افراد این دو گرمخانه به کتابخانه تجهیز شد. 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج  از اقدام مسئولان فرهنگی و هنری زانیاران کتاب یار سنندج در این راستا تقدیر کرد و گفت: پس از طرح ایده این موسسه مبنی بر تجهیز گرمخانه‌ها به کتابخانه تمهیدات لازم در این خصوص صورت گرفت. 

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول