اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اگر دایره پرتاب خوب بود سهمیه المپیک را می‌گرفتم

قهرمان پرتاب وزنه گفت: از رکوردی که زدم راضی نیستم و دلم می‌خواست دایره پرتاب بهتری وجود داشته باشد، رکورد بهتری می‌زدم و سهمیه المپیک را کسب کنم.

اگر دایره پرتاب خوب بود سهمیه المپیک را می‌گرفتم

محمدرضا طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با بیان اینکه سطح مسابقات به دلیل بی‌کیفیتی دایره پرتاب بالا نبود، اظهار کرد: ما همه آماده بودیم که رکورد خوبی بزنیم و حتی سهمیه المپیک را کسب کنیم اما به علت مناسب نبودن دایره پرتاب این اتفاق نیفتاد.

شرکت‌کننده پرتاب وزنه عنوان کرد: از رکوردی که زدم راضی نیستم و دلم می‌خواست دایره پرتاب بهتری وجود داشته باشد و رکورد بهتری می‌زدم، سهمیه المپیک را کسب کنم و باعث افتخار کشورم باشم.

وی با اشاره به اینکه دلیل خوب نتیجه نگرفتن شاهین مهردلان هم می‌تواند کیفیت دایره پرتاب باشد، تصریح کرد: نه تنها من بلکه برخی دیگر از پرتاب‌کنندگان چند بار تعادل خود را در دایره پرتاب از دست دادند، اگر کیفیت دایره پرتاب بهتر بود نتایج بهتری می‌گرفتیم.

طیبی خاطرنشان کرد: اسم بنده به صورت تصادفی برای تست دوپینگ درآمده و منتظر تست دوپینگ هستم که پس از آن به‌روی سکو بروم.

گفتنی است؛ در اولین دوره مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا(ع)، گرامیداشت استاد علی باغبان‌باشی- آقایان محمدرضا طیبی از مازندران با رکورد ۱۹.۵۹ متر مقام اول و شاهین مهردلان از خراسان رضوی با رکورد ۱۹.۵۰متر مقام دوم را کسب کردند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول