اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جایگاه سپاهان در جدول اتفاقی نیست/ برای شناخت بیشتر چند هفته فرصت نیاز است

مربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: تیم سپاهان قابل احترام است، جایگاه سپاهان در جدول اصلاً اتفاقی نیست، مجموعه این تیم از مدیریت گرفته تا کادرفنی و بازیکنان کامل است و نشان می‌دهد جایگاه آن‌ها در جدول اتفاقی نیست.

جایگاه سپاهان در جدول اتفاقی نیست/ برای شناخت بیشتر چند هفته فرصت نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید لطفی مربی تیم نفت مسجد سلیمان در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم خود مقابل سپاهان اظهار داشت: برای بازی فردا مقتدایی محروم ما است و مصدومی نیز نداریم، از روز چهارشنبه به مجموعه نفت مسجد سلیمان اضافه شدیم و شناخت نسبی از تیم داریم؛ تیم ما جوان و با انگیزه است و به هواداران تیم قول می‌دهیم که با تمام تلاش و انگیزه به مصاف سپاهان برویم.

مربی تیم نفت مسجد سلیمان افزود: تیم سپاهان قابل احترام است، جایگاه سپاهان در جدول اصلاً اتفاقی نیست، مجموعه این تیم از مدیریت گرفته تا کادرفنی و بازیکنان کامل است و نشان می‌دهد جایگاه آن‌ها در جدول اتفاقی نیست.

وی ادامه داد: قطعاً هر دوتیم فردا بازی سختی در پیش خواهند داشت؛ تیم ما جوان و باانگیزه است و تیم سپاهان نیز تیم باتجربه و جنگده است، امیدوارم فردا بازی تماشاگر پسندی را شاهد باشیم.

لطفی، پیرامون شناخت کادرفنی جدید تیم نفت مسجد سلیمان از بازیکنان این تیم اذعان داشت: بازیکنان این تیم را به اسم از قبل می‌شناختیم، شغل ما به شکلی است که باید تمام تیم‌ها را رصد کنیم و از آن‌ها شناخت داشته باشیم؛ برای اینکه بازیکنان بتوانند با تفکرات محمود فکری و دیگر اعضاء کادرفنی هماهنگ شوند چند هفته فرصت نیاز است.

مربی تیم نفت مسجد سلیمان اضافه کرد: از روز چهارشنبه تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا بتوانیم تفکرات فکری را در تیم القاء کنیم، بازیکنان خوشبختانه تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا نظر محمود فکری را جلب کنند.

انتهای پیام /63107/ د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول