اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

خسارت سنگین به کشور در پی تصمیمات غیر کارشناسانه رئیس‌جمهور

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اشاره به آغاز تحقیق و تفحص از ستاد ملی کرونا، گفت: در پی تصمیمات غیر کارشناسانه و لحظه‌ای رئیس‌جمهور خسارت سنگینی به کشور وارد شده است.

خسارت سنگین به کشور در پی تصمیمات غیر کارشناسانه رئیس‌جمهور

جبار کوچکی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به قرمز شدن بخش عمده کشور به سبب مخالفت دولت با اعمال محدودیت‌ها اظهار کرد: ستاد ملی کرونا اشتباهات زیادی را مرتکب شده و تصمیمات و نظرات غیر کارشناسی و لحظه‌ای در رابطه با عدم اعمال محدودیت‌ها گرفته است.

وی با اشاره به ناهماهنگی ستاد ملی کرونا با کمیته‌های تخصصی آن در کشور افزود: تصمیمات لحظه‌ای و ناهماهنگ ستاد ملی کرونا در سطح ستاد و کمیته‌های کرونا موجب شده تا خسارت‌های سنگینی به کشور وارد شود.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شمار بالای بیماران مبتلا و بستری ناشی از کرونا طی تعطیلات نوروز بیان کرد: کمیته اصلی کرونا بر لغو سفرها تأکید داشت اما با تصمیمات ستاد ملی و شخص رئیس‌جمهور سفرها در کشور به راه افتاد و این وضعیت به وجود آورد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت کنونی ناشی از اشتباه آشکار رئیس‌جمهور بوده، گفت: علاوه بر تذکر در مجلس، یقیناً کمیته‌های تحقیق و تفحص از ستاد ملی کرونا در مجلس به راه خواهد افتاد تا با مرتکبین و عاملان برخورد جدی شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول