اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آغاز مرحله سوم پویش ایران همدل در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان مرحله سوم پویش ایران همدل ـ اطعام مهدوی با هدف رفع بخشی از نیازهای اقتصادی مردم استان اجرا می‌شود.

آغاز مرحله سوم پویش ایران همدل در چهارمحال و بختیاری

علی ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: هم‌زمان با سراسر کشور و در آستانه ماه مبارک رمضان مرحله سوم پویش ایران همدل ـ اطعام مهدوی با هدف رفع بخشی از نیازهای اقتصادی مردم در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سال گذشته در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، پویش ایران همدل ـ اطعام مهدوی در 2 مرحله ماه مبارک رمضان و ماه محرم و صفر برگزار شد.

وی افزود: مرحله سوم این پویش نیز امسال در آستانه ماه مبارک رمضان در قالب راه‌اندازی آشپزخانه‌های مهدوی و طبخ غذای گرم برای افطاری و همچنین توزیع بسته‌های مواد غذایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

ملک‌پور با اشاره به شناسایی مناطق محروم و افراد نیازمند استان، اضافه کرد: در این ایام غذای گرم با مشارکت داوطلبانه نیکوکاران و خیران تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی ضمن دعوت از مردم نیکوکار استان جهت فعالیت در این آشپزخانه‌ها، عنوان کرد: تمامی آشپزخانه‌ها به‌صورت مرتب ضدعفونی و تمامی نکات بهداشتی نیز در طول مراحل پخت غذا رعایت می‌شود.

انتهای پیام/68024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول