اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آتش‌سوزی پراید در محور شاهرود- میامی/ ۴ نفر مصدوم شدند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از واژگونی و آتش‌سوزی یک دستگاه پراید در محور شاهرود- میامی خبر داد و گفت: این حادثه، چهار مصدوم برجای گذاشت.

آتش‌سوزی پراید در محور شاهرود- میامی/ ۴ نفر مصدوم شدند

مظفر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: طبق گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان سمنان، امروز وقوع یک تصادف به این مرکز اعلام شد.

وی از واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر ۴۴ محور شاهرود- میامی خبر داد و افزود: این خودرو در این سانحه دچار آتش‌سوزی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بیان کرد: وقوع این حادثه به پایگاه هلال احمر در سه‌راهی بیارجمند اطلاع داده شد و عوامل امداد و نجات به محل وقوع سانحه اعزام شدند.

محمدخانی ادامه داد: تعداد مصدومان این حادثه، چهار نفر بوده است که یکی از مصدومان توسط نیروهای امداد و نجات هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شد.

وی از انتقال سه مصدوم دیگر این سانحه رانندگی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان خاطرنشان کرد: عباسعلی گرزین و عباس نجفی از نیروهای امداد و نجات حاضر در این عملیات بودند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول