اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تشکیل ۷۳۱ پرونده تخلفاتی در زنجان

معاون نظارت سازمان صمت استان زنجان گفت: در قالب اجرای طرح تشدید بازرسی در استان ، ۷۳۱ تخلف صنفی توسط معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجانط بازرسان کشف شده است.

تشکیل ۷۳۱ پرونده تخلفاتی در زنجان

اسماعیل مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با نوروز و در آستانه ماه مبارک رمضان بازرسی از سطح بازار به صورت مستمر انجام می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه بازرسی‌ها به صورت ویژه در مورد کالاهایی که مردم در این ایام بیشتر با آن‌ها سر و کار دارند در دستور کار این مدیریت قرار دارد، خاطر نشان کرد: بازرسان در صورت مشاهده تخلف بدون اغماض با مخلان بازار برخورد خواهند کرد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای طرح تشدید بازرسی از 15 بهمن آغاز شده است، اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح ۱۱ هزار و ۸۸۱ مورد بازرسی توسط بازرسان از صنوف سطح استان صورت گرفت.

مسلمی تصریح کرد: در این راستا ۷۳۱ پرونده تشکیل و ۸۵۵ تخلف کشف شد که ارزش ریالی پرونده‌های متشکله بالغ بر ۱۴۶ میلیارد ریال است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: عمده تخلفات صورت گرفته توسط واحدهای صنفی، عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت بهداشت و عدم صدور فاکتور بوده است.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح نظارت و پایش موثر و بهنگام بر فرآیند تأمین و توزیع کالا در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و برخورد با تخلفات احتمالی بخصوص در حوزه انبارها، مراکز نگهداری، بنکداران است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول