اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ورزش سطح ایمنی بدن را در مقابل کرونا بالا می‌برد

یک کارشناس ورزشی و مسؤول کمیته تحقیقات و پژوهش استان البرز گفت: باید تلاش کنیم تا در ایام قرنطینه بدن فعالیت ورزشی داشته باشد تا ایمنی بدن در سطوح ایمنی بالاتری قرار بگیرد. با این تفاسیر اگر ابتلا به کووید 19 اتفاق بی افتد روند بهبودی سریع تر طی می‌شود.

ورزش سطح ایمنی بدن را در مقابل کرونا بالا می‌برد

حجت کاظمینی، مسؤول کمیته تحقیقات و پژوهش استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج، در خصوص اهمیت ورزش در ایام کرونا، گفت: با توجه به وضعیت قرنطینه و شرایطی که افراد نمی‌توانند شرایط ورزشی داشته باشند، باید تلاش کنند بدن تحت فشار و فعالیت ورزشی قرار بگیرد این موارد باعث میشه بدن از نظر سطح ایمنی در سطح بالاتری قرار بگیرد.

مسؤول کمیته تحقیقات و پژوهش استان البرز، ادامه داد: اگر این فعالیت‌ها به طور مناسب، مرتب و متداول صورت بگیرد در مرحله اول بدن در سطح ایمنی بالاتری قرار می‌گیرد و در مرحله بعدی اگر افراد درگیر بیماری کرونا شوند خیلی سریع‌تر می‌توانند از پروسه بیماری کرونا به سلامت عبور کنند و بدن سالم‌تری داشته باشند.

وی افزود: در این دوران مهم‌ترین فاکتور برای فعالیت‌ها، ورزش‌های است که ضربان قلب تا حدودی بالا می‌برد و همچنین گردش خون افزایش پیدا کند، این موارد باعث می‌شود عضلات بدن درگیر فعالیت شده و از لحاظ کیفی در سطح بالای کیفیت برنامه‌ریزی و تحلیل قرار بگیرد.

کاظمینی در پایان تصریح کرد: این موارد در شرایط کرونا و قرنطینه اهمیت بخصوصی دارد چرا که باعث شده افراد در منزل بمانند و فعالیت ورزشی نداشته باشند اگر این فعالیت‌ها انجام شود می‌تواند در کیفیت فعالیت بدنی موثر باشد و دوباره تاکید می‌کنم ورزش در ایام کرونا فراموش نکنند و حتما حفظ موارد ایمنی در این زمینه مدنظر داشته باشید.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول