اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تخریب ۹۰ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در روستای «کبود گنبد» پاکدشت

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و با حکم قضائی، ساخت‌و‌سازهای غیر مجاز در ۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی مرغوب شهرستان پاکدشت به ارزش یک هزار میلیارد ریال آزاد سازی شد.

تخریب ۹۰ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در روستای «کبود گنبد» پاکدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیومرث عزیـزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی با حکم دستگاه قضائی و با حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار عوامل اداره جهاد کشاورزی و دیگر نهادهای مرتبط، نسبت به تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستای کبود گنبد اقدام شد.

وی افزود : در این راستا، ۹۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز از جمله ویلا، باغچه و چهار دیواری، در روستای کبود گنبد تخریب و بیش از ۱۰هکتار از اراضی کشاورزی به ارزش کارشناسی شده یک هزار میلیارد ریال آزادسازی شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان ضمن هشدار به متعرضان املاک و اراضی ملی و کشاورزی به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از تضییع حقوق و زیان‌های مالی، قبل از خرید و یا هرگونه اقدام عمرانی در زمین‌های کشاورزی و ... نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول