اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازیکن کرونایی در گیتی‌پسند نداریم/ سعی می‌کنیم بهترین کیفیت را داشته باشیم

مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: هیچ بازیکن کرونایی نداریم، سعی می‌کنیم به جدول و امتیازات نگاه نکنیم و بهترین کیفیت را از خودمان ارائه دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد هاشم‌زاده عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با سن‌ایچ ساوه اظهار داشت: با سن‌ایچ ساوه که صدرنشین است بازی داریم، تیم بسیار خوبی است و نتایج قابل قبولی گرفته است.

مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: سعی می‌کنیم به جدول و امتیازات نگاه نکنیم، بازی به بازی پیش می‌رویم و سعی می‌کنیم بهترین کیفیت را از خودمان ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بازی سختی داریم و تمام تمرکزمان روی این بازی است، به بازی‌های بعدی فکر نمی‌کنم تا پله به پله جلو برویم.

هاشم‌زاده در پایان گفت: هیچ بازیکن کرونایی نداریم، ۲ نفر از کادر امشب تست می‌دهند و اگر منفی باشد می‌توانند ما را همراهی کنند؛ شفیعی مصدومیت جزئی دارد و احتمالا به بازی فردا خواهد رسید، قدرت بهادری و حمید احمدی به دلیل مصدومیت حضور نخواهند داشت.

حریف دست و پا بسته‌ای برای گیتی‌پسند نخواهیم بود

جواد اصغری‌مقدم نیز در نشست خبری اظهار داشت: تیم گیتی‌پسند فوق‌العاده است که بازیکنان ملی‌پوش و کادر فنی خوب دارد، پیش‌بینی یک بازی سخت و سنگین را داریم.

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ افزود: در سه هفته ابتدایی نتایج سن‌ایچ بسیار خوب بود و ۲ برد و یک تساوی به دست آوردیم؛ مهدی کریمی را در بازی با فرش‌ آرا از دست دادیم و تا آخر فصل کریمی را نخواهیم داشت، نادر حنیفی دیروز به جمع بازیکنان اضافه شد و شاید بتواند فردا کمک کند، علی مروتی به دلیل محرومیت در بازی فردا حضور ندارد.

وی تصریح کرد: تیم جوان و بی‌ادعایی هستیم و سعی می‌کنیم روز به روز بهتر شویم؛ حریف دست و پا بسته‌ای برای گیتی‌پسند نخواهیم بود و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نتیجه دلخواه را به دست بیاوریم.

اصغری‌مقدم در‌ مورد شرایط لیگ گفت: فکر می‌کنیم شرایط لیگ خوب است، ۶ تیمی که به دور دوم آمده‌اند، مستحق این اتفاق بودند؛ قبول کردیم در شرایط کرونا‌ بازی‌ها برگزار شود؛ باید به هر ترتیبی لیگ‌ را به پایان برسانیم و این دوره نیز به خوبی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول