اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بازداشت و احضار ۱۷ تن در شهرداری قرچک/ کشف ۱۲۰ مورد جعل سند

دادستان قرچک گفت: ۱۲۰ فقر اسناد نظام مهندسی در شهرداری قرچک جعل شده است که ۷ نفر بازداشت و ۱۰ نفرنیز به عنوان مطلع احضار شدند.

بازداشت و احضار ۱۷ تن در شهرداری قرچک/ کشف ۱۲۰ مورد جعل سند

سعید دوستی نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص جعل اسناد نظام مهندسی در شهرداری قرچک اظهار کرد: براساس تحقیقات انجام شده و گزارش سازمان نظام مهندسی مبنی بر جعل اسناد آن سازمان در شهرداری قرچک و بررسی‌های انجام شده مشخص شد که حدود ۱۲۰ فقره جعل اسناد در شهرداری قرچک انجام گرفته و ادامه تحقیقات نیز در حال انجام است.

وی گفت: با تحقیقاتی که در حال حاضر توسط کارشناسان در حال انجام است پیش‌بینی می‌شود جعل اسناد دیگری هم وجود داشته باشد.

دادستان قرچک تصریح کرد: تا به امروز ۷ نفر از این افراد دستگیر شده و با قرار بازداشت آزاد هستند و ۱۰ نفر از کارمندان نیز به عنوان مطلع احضار شدند و پرونده در حال بررسی بیشتر است.

دوستی نژاد بیان کرد: دستگاه قضایی به شدت با هر گونه جرائم و افراد متخلف برخورد می‌کند چرا که این افراد روند قانونی دچار مشکل می‌کنند و حق مردم و شهروندان را از بین می‌برند.

وی در پایان عنوان کرد: این افراد اسناد و مهرهای نظام مهندسی مکشوفه را به شکل کاملاً حرفه‌ای جعل کردند و بعد از تکمیل شدن تحقیقات گزارش کاملی از اتفاقات انجام گرفته ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول