اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مجلس مصمم به ایجاد زمینۀ رشد شرکت‌های دانش بنیان است

نماینده قزوین در بازدید از شرکت دانش بنیان تولید کننده پهپاد گفت: مجلس یازدهم مصمم است تا با اعتماد به جوانان متخصص در جهت پشتیبانی و رفع موانغ، زمینه رشد شرکت‌های دانش بنیان را در کشور فراهم کرده و زمینه جهش تولید را فراهم کند.

مجلس مصمم به ایجاد زمینۀ رشد شرکت‌های دانش بنیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز ضمن بازدید از شرکت دانش بنیان گروه صنعتی فرابرد تولیدکننده پهپادهای هوشمند از تازه‌ترین دستاوردهای جوانان متخصص کشور در حوزۀ تولید انواع پهپاد بازدید کرد.

محمدبیگی در این بازدید گفت: جوانان ثابت کرده‌اند در هر حوزه‌ای که ورود جدی داشته باشند می‌توانند افتخارات بزرگی را به وجود بیاورند، لذا باید اعتماد ما به جوانان افزایش پیدا کرده و میدان را برای حضور بیشتر، پویا و مستمر آنها فراهم کنیم.

دبیر فراکسیون گام دوم مجلس با اشاره به ضرورت اعتماد به جوانان برای تحقق جهش تولید و حل مشکلات کشور، تصریح کرد: امروز در این بازدید میدانی شاهد فعالیت جوانان خلاق و طراح کشورمان بودیم که توانسته‌اند پهپادهای هوشمندی را طراحی و در عرصه‌های مختلف نیاز کشور را تأمین و ما را از بیگانگان بی‌نیاز کنند، لذا حمایت از این جوانان برای حضور قدرتمندتر در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی یک ضرورت است.

نماینده قزوین به ارائه و تصویب طرح جهش تولید دانش بنیان اشاره کرد و افزود: مجلس یازدهم مصمم است تا با اعتماد به جوانان متخصص در جهت پشتیبانی و رفع موانع زمینه رشد واحدهای دانش بنیان را در کشور فراهم کرده و زمینه جهش تولید را فراهم کند.

محمدبیگی عنوان کرد: جهش تولید در گرو اعتماد به توان و تخصص داخلی و باور اقتصاد مقاومتی است و شرکت‌های دانش بنیان با تکیه بر تخصص، فناوری روز و شناخت نیازهای کشور یکی از بهترین فرصت‌های کشور هستند.

در ادامه این بازدید مهدی انصاری‌فر مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گزارشی از تولید این محصول دانش بنیان ارائه کرد و گفت: طراحی و ساخت پهپادهای آتش نشان و سمپاشی، پست و حمل محموله، اورژانس و فوریت‌های پزشکی، پهپاد دکل‌های مخابراتی از محصولات خوب ما است که با مشابه خارجی رقابت جدی دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول