اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

التهاب بازار مرغ شهرستان کاشان فروکش کرد/ توزیع روزانه ۳۵ تن مرغ گرم در کاشان و آران و بیدگل

فرماندار کاشان گفت: در حال حاضر التهاب موجود در بازار مرغ شهرستان کاشان فروکش کرده است، اظهار داشت: روزانه حدود ۳۰ تن مرغ گرم در کاشان و پنج‌تن مرغ در آران و بیدگل توزیع می‌شود که با استفاده از سامانه رهتاب به مردم فروخته می‌شود.

التهاب بازار مرغ شهرستان کاشان فروکش کرد/ توزیع روزانه ۳۵ تن مرغ گرم در کاشان و آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی‌اکبر مرتضایی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان کاشان با اشاره به اینکه در حال حاضر التهاب موجود در بازار مرغ شهرستان کاشان فروکش کرده است، اظهار داشت: روزانه حدود ۳۰ تن مرغ گرم در کاشان و پنج‌تن مرغ در آران و بیدگل توزیع می‌شود که با استفاده از سامانه رهتاب به مردم فروخته می‌شود.

فرماندار ویژه کاشان با بیان اینکه سامانه رهتاب برای فروش مرغ اولین بار در استان اصفهان در کاشان اجرایی شد، ابراز داشت: به دلیل عدم برخورداری اتباع از کد ملی دو مرکز نیز در کاشان برای خرید مرغ آن‌ها اختصاص داده‌ شده است.

وی با بیان اینکه باید تمام دستگاه‌های نظارتی و خدماتی در ارائه خدمات مطلوب به مردم در کنار همدیگر باشند، تصریح کرد: برای تنظیم بازار مرغ خروجی‌های شهر کنترل می‌شود و کالاهای موردنیاز و اساسی مردم در ماه مبارک رمضان باید تأمین و در اختیار مردم قرار گیرد.

کشتارگاه کاشان توسعه و ایرادات آن برطرف شود

مهرداد مرادوند نیز در این نشست گفت: عملکرد فرمانداری کاشان در اجرای دستورالعمل‌ها و توزیع کالاهای اساسی از جایگاه مطلوبی برخوردار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اینکه کشتارگاه کاشان باید توسعه پیداکرده و ایرادات آن برطرف شود، بیان داشت: در این زمینه لازم است همکاری‌های لازم بین دستگاه‌های مربوطه انجام شود که جهاد کشاورزی آمادگی هرگونه همکاری را دارد.

وی با اشاره به اینکه باید از تولیدکننده‌ها هم حمایت کرد، خاطرنشان کرد: با اصلاح قیمت و حمایت از تولیدکننده باید آن‌ها را تشویق به ادامه کارکنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول