اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

برگزاری تمرینات نظامی گسترده در جنوب تاجیکستان

در جنوب تاجیکستان با شرکت سربازان و افسران نیروهای مسلح تاجیکستان و پایگاه نظامی 201 روسیه تمرینات گسترده نظامی برگزار می‌شود.

برگزاری تمرینات نظامی گسترده در جنوب تاجیکستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در 3 پایگاه نظامی استان ختلان تاجیکستان با شرکت نیروهای مسلح تاجیک و سرباز و افسران پایگاه نظامی روسیه تمرینات تاکتیکی عملیاتی در مقیاس بزرگ، برگزار می‌شود.

«فریدون محمدعلی اف»، سخنگوی وزارت دفاع تاجیکستان با اعلام این خبر گفت: این تمرینات نظامی توسط ستاد مرکزی نیروهای مسلح تاجیکستان سازماندهی و در آن ساختارهای انتظامی کشور، نیروهای ذخیره ارتش ملی از استان ختلان، کارمندان ارگان‌های دولتی، سربازان و افسران پایگاه نظامی 201 روسیه شرکت می‌کنند.

بنابر سخنان وی، تمرینات مذکور قرار است در نیمه دوم ماه آوریل در محل پایگاه‌های نظامی «سمبولک»، «مامیرک»، و «حرب‌میدان» استان ختلان برگزار شود.

در این تمرینات نظامی همچنین از وسایل نقلیه زرهی، توپخانه و هواپیماها استفاده خواهد شد.

در جریان این رزمایش‌ها سربازان و افسران تاجیکستان و روسیه، در صورت بروز تهدیدات در مرزهای جنوبی جامعه همسود تعامل و هماهنگی عملیات را تجربه خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول