اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تحویل یک بهله عقاب طلایی نابالغ به محیط زیست نهاوند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: یک بهله عقاب طلایی نابالغ بیمار که در طبیعت رهاسازی شده بود اوسط یکی از دوستداران حیات وحش تحویل محیط زیست نهاوند شد.

تحویل یک بهله عقاب طلایی نابالغ به محیط زیست نهاوند

مهرداد سلگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: یک بهله عقاب طلایی نابالغ بیمار که در طبیعت رهاسازی شده بود توسط یکی از دوستداران حیات وحش تحویل محیط زیست نهاوند شد.

وی با بیان اینکه این عقاب برای تیمار و بررسی وضعیت سلامت به اداره کل محیط زیست استان همدان منتقل شد تا مورد معاینه قرار گیرد گفت: عقاب طلایی پرنده‌ای شکاری است که زیستگاه آن در کوه‌های گرین است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند تصریح کرد: خوشبختانه فرهنگ زیست محیطی حمایت از حیات وحش در میان مردم جا افتاده است و دوستداران طبیعت به خوبی در این خصوص با اداره حفاظت محیط زیست همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه طی یک ماه گذشته این سومین مورد از تحویل و یا رهاسازی عقاب در طبیعت است که از سوی دوستداران محیط زیست صورت می‌گیرد، اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده مواردی از کمک به حیوانات و پرندگان موضوع را سریعا به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول