اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بارندگی‌ کمتر از حد نرمال در بسیاری از حوضه‌های آبریز کشور

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به عدم بارندگی‌های کافی در سال آبی جاری گفت: بارندگی‌ها در بسیاری از حوضه‌های آبریز کشور کمتر از حد نرمال بوده است.

بارندگی‌ کمتر از حد نرمال در بسیاری از حوضه‌های آبریز کشور

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی آبفا اصفهان، هاشم امینی در آیین نکوداشت مدیران بازنشسته و معرفی مدیران جدید شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه در دهه اخیر شرکت آبفا در بسیاری از زمینه‌ها به رشد و شکوفایی قابل توجهی دست یافته، اظهار داشت: فعالان صنعت آبفا در اصفهان بی‌وقفه درصدد ارتقای کیفیت خدمات به مردم در سطح استان هستند به طوری که شعار سال ۱۴۰۰ از سوی شرکت آبفا استان اصفهان حفظ ارزش آب، ارتقای دانش سازمانی، خدمات نوین و پایدار نامگذاری شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: همه فعالان صنعت آبفا باید در طول سال‌های خدمت به گونه‌ای عمل کنند که به واسطه انجام درست و دقیق وظایف خود ردپای صحیحی برای نسل‌های بعدی در این شرکت بزرگ خدماتی از خود به یادگار بگذارند.

وی با اشاره به عدم بارندگی‌های کافی در سال آبی جاری گفت: بارندگی‌ها در بسیاری از حوضه‌های آبریز کشور کمتر از حد نرمال بوده است، بر این اساس بدنه مدیریت جدید شرکت باید با تلاش شبانه‌روزی و به کارگیری دانش و تخصص لازم درصدد تأمین آب شرب پایدار مردم در شهرها و روستاهای استان باشند.

امینی بیان کرد: با ایجاد زیرساخت‌ها و به کارگیری دانش روز، خدمات شرکت آبفا را داخل منازل مردم رساندیم و دیگر نیاز به حضور مردم برای دریافت خدمات به شرکت نیست و سامانه ۱۵۲۲ به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مردم است.

در این مراسم محمدرضا جواهری به عنوان سرپرست طرح بازسازی شبکه فاضلاب شهر اصفهان، مهرداد خورسندی سرپرست دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی، حسین اکبریان سرپرست دفتر امور قراردادها، مجتبی اورنگی سرپرست دفتر بهره‌برداری و توسعه تاسیسات تأمین، تصفیه و خطوط انتقال آب، محسن سلمانی سرپرست دفتر حسابرسی و نظارت مالی، عباس عباسی خاک به عنوان سرپرست مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان، روح‌اله سعیدی سرپرست دفتر سامانه خدمات غیرحضوری، محمدحسین مسلمی سرپرست امور مالی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان معرفی شدند و به پاس ۳۰ سال خدمت بی‌وقفه از محسن بیشه، سید اکبر بنی‌طبا و احمد پورمحمدباقر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول