اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رشد ۶۳ درصدی حمایت حامیان از ایتام قشم

رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) قشم از رشد ۶۳ درصدی کمک حامیان و خیران به یک هزار فرزند ایتام و محسنین این جزیره خبر داد.

رشد ۶۳ درصدی حمایت حامیان از ایتام قشم

غلامرضا غلامی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: بررسی آمار کمک حامیان و خیران به فرزندان ایتام و محسنین این شهرستان در سال 1399 از رشدی 63 درصدی نسبت به سال 1398 حکایت دارد.

وی افزود: مجموع کمک‌های نقدی این حوزه در سال 1399 افزون بر 33 میلیارد و 400 میلیون ریال است که این رقم در مدت مشابه سال قبل از آن حدود 18 میلیارد و 390 میلیون ریال می‌باشد.

رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) تصریح کرد: کمک‌های غیرنقدی نیز از افزون بر چهار میلیارد و 204 میلیون ریال در سال 1398 به حدود 2 میلیارد و 823 میلیون ریال در سال 1399 رسیده است.

غلامی ادامه داد: مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان و خیران در سال 1399 رقمی بیش از 36 میلیارد و 227 میلیون ریال است که نسبت به افزون بر 22 میلیارد و 795 میلیون ریال سال 1398 رشدی 63 درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش فارس، 1000 فرزند ایتام و محسنین در سراسر جزیره قشم وجود دارد که توسط یک هزار و 775 حامی و خیر مورد حمایت قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول