اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات زلزله سی‌سخت/فرماندار: بانک‌ها برای جوابگویی به 6000 پرونده آماده باشند

فرماندار دنا در نشست با مدیران عامل بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار سرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات زلزله شد.

تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات  زلزله سی‌سخت/فرماندار: بانک‌ها برای جوابگویی به 6000 پرونده آماده باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، نشست مدیران عامل بانکهای استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیران شعبات شهرستانی، مدیرکل بنیاد مسکن، معاونین و رئیس ستاد بازسازی  در محل فرمانداری دنا به ریاست پناهی فرماندار دنا برگزار گردید که فرماندار دنا خواهان تسریع و تسهیل در امر پرداخت تسهیلات زلزله زدگان در شهرستان شد.

پناهی فرماندار دنا در ابتدا جلسه با اشاره به وقوع زلزله دنا در زمستانی سرد و ویران شدن منازل مسکونی مردم گفت: بر اساس تصمیم و بازدید مقامات و مسئولان کشوری و استانی از جمله معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی، استاندار و دیگر مدیران  بنا بر این شد که همه امکانات و ظرفیت‌ها در اختیار ستاد بازسازی قرار گیرد تا قبل از فصل سرما شهروندان زلزله زده سی‌سخت در منازل خود سکونت داشته باشند.

پناهی ضمن قدردانی از همه خدمات گذشته نقش بانکها را در بحران زلزله خیلی پررنگ دانست و عنوان کرد: نیاز است برای خدمات رسانی بهتر و سریع‌تر به عنوان پیشگام عرصه سازندگی گام بردارند.

نماینده عالی دولت در دنا به یکی از خدمات بانکها اشاره کرد و گفت: رئیس کل بانک مرکزی بر اساس پیگیری‌ها در کوتاهترین زمان ممکن و در یک روز به جای آنکه مصوبه دولت را به شورای پول و اعتبار ارجاع دهد دستور اجرایی را در همان روز به بانک های عامل صادر می‌کند و به همین دلیل وظیفه ما که در بین مردم زلزله زده و ازجنس همین مردم  هستیم سنگین تر می‌شود.

فرماندار دنا گفت: خوشبختانه عزم جدی در استاندار و معاونین وجود دارد که روند بازسازی تسریع یابد بانک ها برای حدود ۶ هزار پرونده برنامه‌ریزی داشته ‌باشد.

عبدالحمید پناهی اظهار داشت: تیم بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مدیریت  جنتی رئیس بنیاد مسکن استان و مجموعه معاونین شبانه روز پای کار بوده که ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی آنها، خدمات مطلوبی را انجام داده که نگاه شهروندان به سمت آنها خوشبختانه رضایت بخش است.

پناهی از صبر و حوصله شهروندان قدردانی کرد و گفت: از مردم می خواهیم سریعتر پیگیر صدور پروانه و پرونده های خود باشند چرا که برخی از بانک ها گلایه دارند که مالکانی که لیست آنها ارسال شده برای پیگیری پرونده حضور پیدا نکردند و با توجه به بازدید معاون اول رئیس جمهور  قول دکتر جهانگیری در خصوص افزایش تسهیلات منوط به شروع عملیات ساخت تا ۷۰ یا ۸۰ درصد می باشد.

به گزارش فارس تصمیمات نهایی شورای هماهنگی ستاد بازسازی با حضور مدیرعامل بانکهای استان و شهرستان در خصوص افزایش کارکنان بانک ها در شعب شهرستانی، افزایش باجه بانکی، افزایش ساعت کار بانکها، تسریع در انعقاد تفاهم نامه‌ها و اخذ ضمانت به صورت زنجیره‌ای بود.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول