اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آغاز موج چهارم کرونا در شهرستان شاهین‌شهر و میمه

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با آغاز موج چهارم کرونا در این شهرستان آمار بستری‌های بیمارستانی ۵۰ درصد افزایش‌یافته است.

آغاز موج چهارم کرونا در شهرستان شاهین‌شهر و میمه

مهدی پارسا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: با آغاز موج چهارم کرونا در این شهرستان آمار بستری‌های بیمارستانی ۵۰ درصد افزایش‌یافته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین‌شهر و میمه به مقایسه آماری دو هفته اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: با افزایش مسافرت‌های نوروزی و کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تعداد نمونه‌های مثبت قطعی از ۲۵۰ مورد در روز به ۷۱۳ مورد رسیده است.

وی افزود این شهرستان پیش از شروع تعطیلات نوروز در وضعیت زرد قرار داشت و در کمتر از دو هفته در شرایط حاد قرمز قرارگرفته است.

پارسا هشدار داد که تعداد بستری‌ها در مراکز درمانی و فوتی‌های کرونایی دردوهفته آینده بیشتر از آمار فعلی خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌شهر و میمه تأکید کرد که مردم در رعایت پروتکل‌ها و رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و از برگزاری دورهمی های خانوادگی، مراسم ترحیم، جشن عروسی، حضور و تردد غیرضروری در سطح شهر و در تجمعات به‌شدت خودداری کنند.

وی تشدید و تقویت نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت کامل محدودیت‌های ویژه رنگ قرمز در شهرستان، شناسایی سریع بیماران و بیماریابی گسترده، اولویت و برنامه اصلی ستاد کنترل و مدیریت بیماری کرونا نام برد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۸/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول