اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

۵ تصادف در کمتر از ۱۲ ساعت/ یک کشته و ۳۷ زخمی در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی از وقوع ۵ فقره تصادف در کمتر از ۱۲ ساعت در استان خبر داد و گفت: متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد.

۵ تصادف در کمتر از ۱۲ ساعت/ یک کشته و ۳۷ زخمی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جهانبخش وحدت نژاد گفت: امروز ساعت ۹:۵۰ قبل از ظهر طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو سواری پژو با سمند در محور مواصلاتی یاسوج به اصفهان که ۷ نفر کشته و زخمی در پی داشت، بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی افزود: متاسفانه به علت شدت سانحه یک نفر از سرنشینان خودروها در دم جان سپرد و ۵ نفر از مصدومین توسط آمبولانس‌های اورژانس پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ افزود: ساعت ۱۰:۴۷ طی ماموریت دوم که به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ گزارش شد، در پی تصادف دو دستگاه خودرو سواری پژو و سمند در محور مواصلاتی یاسوج به بابامیدان یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وحدت نژاد با بیان اینکه این تصادف ۵ نفر مصدوم در پی داشت، افزود: به محض رسیدن نیروهای اورژانس ۱۱۵ دو نفر از سرنشینان خودرو ها در محل درمان و سه نفر از مصدومین جهت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شهید بهشی یاسوج انتقال داده شد.

وحدت نژاد افزود: یک ساعت پس ماموریت انجام شده در محور مواصلاتی یاسوج به بابامیدان طی برخورد یک دستگاه خودرو پیکاب و دو دستگاه خودرو سواری پراید، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این تصادف۱۳ مصدوم در پی داشت، گفت: به محض رسیدن نیروهای اورژانس ۱۱۵ اقدامات درمانی اولیه در محل حادثه انجام و کلیه مصدومین جهت ادامه مراحل درمان به مرکز درمانی در شهر یاسوج انتقال داده شد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: ساعت ۱۲/۲۰ ظهر طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج مبنی بر تصادف زنجیره ای یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و دو دستگاه خودرو سواری پراید در محور مواصلاتی یاسوج به اصفهان ( پل کتا) یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.
وی با بیان اینکه این حادثه باز ۷ مصدوم داشت، گفت: سه نفر از مصدومین توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ یاسوج، دو نفر دیگر از مصدومین توسط آمبولانس اورژانس ۱۱۵ شهرستان سمیرم و دو نفر دیگر توسط کد هلال احمر به مرکز درمانی انتقال داده شد.

وحدت نژاد ادامه داد: ساعت ۱۳/۱۷ تصادف دیگری در جاده سپیدار گزارش شد که ۶ مصدوم داشت، ۳ مصدوم درمان سرپایی و ۳ مصدوم انتقال به مرکز درمانی منتقل شدند.

این مسئول عنوان کرد: این حادثه بعد از پل کتا رخ داد،در تصادف  دو دستگاه خودرو سواری پراید و سمند پایگاه اورژانس ۱۱۵ یاسوج به محل حادثه اعزام شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول