اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

مسافران خروج از استان را به ساعات پایانی موکول نکنند

رئیس پلیس‌راه گیلان با تأکید بر روان بودن ترافیک در محورهای مواصلاتی و ارتباطی گیلان گفت: بر اساس مشاهدات و دوربین‌های پلیس‌راه در برخی از ساعات ترافیک در محور رشت به قزوین در محدوده رودبار و سراوان به امامزاده هاشم باند شمال به جنوب پرحجم و روان بوده است.

مسافران خروج از استان را به ساعات پایانی موکول نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خروج مسافران از گیلان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به‌روزهای پایانی تعطیلات نوروزی خروج مسافران از محورهای مواصلاتی گیلان آغاز و این روند ادامه‌دار است.

وی با تأکید بر روان بودن ترافیک در محورهای مواصلاتی و ارتباطی گیلان افزود: بر اساس مشاهدات و دوربین‌های پلیس‌راه در برخی از ساعات ترافیک در محور رشت به قزوین در محدوده رودبار و سراوان به امامزاده هاشم باند شمال به جنوب پرحجم و روان بوده است.

رئیس پلیس‌راه گیلان با درخواست از مسافران در خصوص مدیریت زمان خروج از این استان بیان کرد: آخرین روز تعطیلات با روز طبیعت مصادف شده و در صورت عدم مدیریت صحیح ترافیک سنگین در محدوده شهر رودبار و سراوان ایجاد می‌شود، لذا از تمامی مسافران درخواست دارم خروج خود از استان را به ساعات پایانی جمعه موکول نکنند.

صفاری از حضور مأموران پلیس‌راه در مسیرهای منتهی به تفرجگاه‌های استان خبر داد و تصریح کرد: با تمهیدات انجام‌شده پلیس‌راه در تمامی محورهای گیلان که به تفرجگاه‌ها ختم می‌شوند، حضورداشته و با رفتارهای پرخطر و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی قاطعانه برخورد می‌شود.

انتهای پیام/84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول