اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تجمع و دورهمی در روز طبیعت ممنوع است

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: عامل اصلی افزایش روند بیماری، مسافرت‌ها و مهمانی‌های نوروزی بوده است که متأسفانه برخی با عدم رعایت، موجبات آغاز موج چهارم کرونا را فراهم آورده‌اند، اگر در روز طبیعت مراقبت نکنیم، طوفان سهمگین و مرگبار کرونا، حادثهٔ تلخی را خواهد آفرید، بنابراین طبق مصوبهٔ ستاد ملی کرونا هرگونه تجمع و دورهمی در روز 13 فروردین سال جاری مانند سال گذشته ممنوع است.

تجمع و دورهمی در روز طبیعت ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: هرگونه دورهمی و تجمع در پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و فضای سبز در سیزدهمین روز از فروردین ماه یعنی روز طبیعت ممنوع است.

وی افزود: طبق مصوبهٔ ستاد ملی کرونا، هرگونه تجمع و دورهمی در روز 13 فروردین سال جاری مانند سال گذشته ممنوع است و لازم است هم‌استانی‌های عزیز به‌خاطر سلامتی خود و دیگران این مصوبات را رعایت کنند.

این مسؤول ادامه داد: با توجه به افزایش تعداد بیماران کرونایی و تغییراتی که در وضعیت رنگ‌بندی شهرها به‌وجود آمده است، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدیدی اعمال خواهد شد.

حبیبی اظهار کرد: در حال حاضر از میان شهرستان‌های استان، تاکستان در وضعیت قرمز و قزوین، بوئین‌زهرا و البرز در وضعیت نارنجی و هم‌چنین آبیک و آوج در وضعیت زرد قرار دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: تعداد بیماران کرونایی در استان به‌شدت و به‌صورت تصاعدی در حال افزایش است، به‌نحوی‌که بیمارستان‌های استان در حال آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: عامل اصلی افزایش روند بیماری، مسافرت‌ها و مهمانی‌های نوروزی بوده است که متأسفانه برخی با عدم رعایت، موجبات آغاز موج چهارم کرونا را فراهم آورده‌اند.

حبیبی تصریح کرد: موج چهارم کرونا آغاز شده است و صدای ناقوس آزار دهندهٔ کرونای مرموز موج چهارم به صدا در آمده است، اگر در روز طبیعت مراقبت نکنیم، طوفان سهمگین و مرگبار کرونا، حادثهٔ تلخی را خواهد آفرید.

این مسئول در پایان اضافه کرد: از هم‌استانی‌های عزیز درخواست می‌کنیم امسال نیز مانند سال گذشته روز طبیعت را فراموش کنند و در خانه بمانند تا به سلامتی خود و خانوادهٔ خود و هم‌استانی‌های عزیز کمک کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول